Naga Markets



piłka do tenisaZnana duńska tenisistka Caroline Wozniacki podpisała umowę z singapurską firmą Global Crypto Offering Exchange (GCOX). Celem jest jej… tokenizacja. Sportsmenka chce uruchomić dla fanów i inwestorów swój token personalny. Tym sposobem staje się pierwszą tenisistką, która otwiera się na rynek blockchain.


GCOX to platforma blockchain, która daje każdemu szansę na tokenizację. W chwili obecnej firma posiada kilku już prywatnych inwestorów. Wśród nich są: filipińska legenda boksu Manny Pacquiao, były angielski piłkarz Michael Owen i członek rodziny królewskiej Abu Dhabi, Sheikh Khalid bin Zayed al-Nahyan.

Na łamach Reutersa, Wozniacki nie kryje swojej ekscytacji:

“Być pierwszą sportsmenką, która ma swój token to fajna sprawa. Z niecierpliwością czekam na rozszerzenie tego [procesu], zanim inni ludzie zaczną w to wchodzić.”

KryptoCelebryta

GCOX zamierza rozszerzyć koncepcję na biznes wchodząc na nowe rynki. Firma chce stworzyć tokeny dla celebrytów. Wszystko już w nadchodzących miesiącach. Za pomocą tokenów kupujący będą mogli bezpośrednio kontaktować się ze swoimi ulubionymi celebrytami i kupować ekskluzywne towary z nimi związane.

Oprócz promocji sami celebryci będą otrzymywać korzyści finansowe, ponieważ otrzymają przychody ze sprzedaży ich tokenów. Co jednak ważne, cały system platformy i tokeny personale to zespół naczyń połączonych. Aby kupić spersonalizowany token znanych person od GCOX, kupujący musi najpierw nabyć token samej firmy(Acclaim – ACM).


Interesujesz się kryptowalutami? Już teraz dołącz do grupy na Facebooku prowadzonej przez portal Comparic.pl. Bądź na bieżąco z informacjami ze świata kryptowalut, niezależnie od tego gdzie się znajdujesz!.

Jeffrey Lin, dyrektor generalny GCOX, przyznał już mediom, że pierwszy token celebryty ma zostać uruchomiony w 2019 roku.

Właściciele GCOX są przekonani, że otwiera się przed nimi szansa na wspaniały biznes. Ich zdaniem zdobycie popularnych postaci i ich tokenów stworzy żyzny grunt do jeszcze większej adopcji kryptowalut.

Choć Wozniacki jest pierwszą pojedynczą sportsmenką, która zdecydowała się na emisję własnego tokenu, przed nią dokonały tego zespoły piłkarskie. Juventus Football Club S.p.A., potocznie zwany Juve, ogłosił we wrześniu nawiązanie strategicznego partnerstwa z platformą społecznościową Sichos.com opartą na blockchain. Przy okazji ujawnił plany wprowadzenia “oficjalnego tokena fanów Juventusu” dla globalnej grupy fanów.

Avaí Futebol Clube, drużyna piłkarska z brazylijskiej serii B, ogłosiła niewiele wcześniej, że tworzy własną kryptowalutę, starając się zorganizować cyfrowy ekosystem dla swoich kibiców. Działania te mają pomóc jej zakwalifikować się do najwyższej klasy (serii A) brazylijskiej piłki nożnej.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here