Naga Markets



Firma Zikom zakończyła emisję swoich akcji za pośrednictwem platformy Beesfund, dzięki czemu zebrała środki w wysokości ponad 100 tysięcy złotych. Na co planują przeznaczyć zebraną kwotę, a z czego postanowili zrezygnować? Czy ekologia jest dalej modą, czy może już koniecznością? Więcej na ten temat w rozmowie Krzysztofa Kamińskiego z Bartoszem Ziębą, prezesem firmy Zikom.


Zikom zebrał jedynie 100 tys. z 2 mln zł, które planował w ramach equity crowdfundingu

W ramach zakończonej kampanii equity crowdfundingu spółka Zikom zgromadziła od ponad 200 inwestorów 106,5 tys. złotych, czyli zaledwie ułamek zakładanej na początku zbiórki kwoty niemal 2 mln zł. Prezes Zięba ocenia jednak przedsięwzięcie pozytywnie, to ceni zdobyte doświadczenie i zaangażowanie całego zespołu w przygotowanie i przeprowadzenie kampanii.

Robiliśmy wiele fajnych rzeczy, nieraz dobrze przy tym się bawiąc i doświadczenie, którego zdobyliśmy jest nieocenione. Myślę, że dla nas jako firmy handlowej jest bardzo istotne, żeby dywersyfikować różne źródła pozyskiwania kapitału. To był nasz debiut w zakresie pozyskiwania środków z rynku kapitałowego i chcielibyśmy te źródła poszerzać, gdyż firma taka jak nasza potrzebuje kapitału, aby się cały czas rozwijać – komentuje Bartosz Zięba na antenie Comparic24.tv.

Zobacz również: Grupa ZIKOM chce wejść na GPW w 2024 roku

Firma Zikom swoją działalność rozpoczęła w 2003 roku od jednego magazynu. Obecnie posiada 7 sklepów w tym 3 franczyzowe. W 2017 roku spółka osiągnęła przychody rzędu 2.8 mln, a rok później już 3.5 ml PLN. W trakcie rozmowy z Comparic24.tv prezes zarządu Bartosz Zięba opowiada o tym, czym spółka wyróżnia się na tle konkurencji. Dodatkowo przybliża, w jaki sposób przyczynia się ona do zmniejszenia elektrośmieci na naszej planecie, co czyni ja innowacyjną w skali naszego kraju.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here