Naga Markets



PKN Orlen – nowy rok przyniósł pozytywną choć spodziewaną informację o tym, że spółka pozostaje, a nawet zwiększa swój udział w Formule 1. Spółka oficjalnie została tytularnym sponsorem zespołu Alfa Romeo Racing w sezonie 2020. Logotyp Orlen będzie głównym elementem malowania bolidu i kombinezonów. Nazwa koncernu będzie również używana w oficjalnej komunikacji zespołu. Warto dodać, że poprzedni kontrakt z Williamsem, przyniósł firmie nadspodziewane korzyści w postaci budowy rozpoznawalności. To w jakiej liczbie nazwa i logo firmy pojawiło się w mediach, ma znacznie wyższą wartość, niż spółka zapłaciła w ramach sponsoring.

Zdaniem firmy, przełożyło się to także na sprzedaż detaliczną (w badaniach co piąty kierowca zadeklarował tankowanie na Orlenie ze względu na wsparcie Roberta Kubicy, a sprzedaż paliw po 3 kwartałach wzrosła o 4%) i pozwoliło w dobrym momencie na podjęcie decyzji o wprowadzeniu nazwy Orlen na wszystkich zagranicznych stacjach. Na wykresie mamy powolną próbę odrabiania strat. Obecnie cena testuje ważny opór przy 87 zł a także lukę spadkową. Niepokoi mała dynamika i niskie obroty, aczkolwiek przełamanie tego poziomu może sprawić, że sytuacja zacznie się poprawiać.

pkn orlen

Invest Cuffs 2020: zarezerwuj miejsce dla siebie na największym kongresie inwestycyjnym w naszej części Europy


Dołącz do największej grupy dyskusyjnej na Facebooku poświęconej GPW: Zyskowna strona giełdy prowadzonej przez Comparic.pl. Zapraszamy do jej aktywnego tworzenia!

Zobacz także: T-Bull [TBL], CD Projekt [CDR] – Gorące spółki dnia



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here