Naga Markets



Influencer Karol „Friz” Wiśniewski wprowadzi spółkę na warszawską giełdęBiznes rozrywkowy przeszedł w ostatnich latach duże zmiany. Coraz większe znaczenie mają gwiazdy internetu, które przyciągają olbrzymią widownie, a co za tym idzie reklamodawców. Jedną z takich osób jest Karol „Friz” Wiśniewski, który przyciągnął ponad 4 miliony widzów, a teraz planuje wejść na giełdę.

  • Filmy Friza na platformie YouTube mają łącznie 1,46 miliarda wyświetleń.
  • Kolejnym projektem realizowanym przez Ekipę ma być stworzenie spółki akcyjnej, z czym pomóc ma Sławomir Mentzen.
  • Karol Wiśniewski jest współtwórcą jednego z najpopularniejszych sklepów odzieżowych, stworzonych przez influencerów w Polsce. 

Dom Ekipy i Daily w serwisie YouTube

O Frizie zrobił się głośno za sprawą projektu Dom Ekipy, a także wyzwania Daily, podczas którego przez rok filmy pojawiały się codziennie. W wywiadzie dla Polska Times, Karol Wiśniewski zdradza, że kolejnym pomysłem Ekipy jest wprowadzenie ich spółki na giełdę.

Zobacz również: Zysk Zoom wzrósł dzięki Covid-19 o 3373%. Akcje w górę o 41%

W realizacji przedsięwzięcia ma pomóc polityk i doradca podatkowy Sławomir Mentzen, jednak jak zaznacza Friz większość pracy chcą wykonać sami członkowie Ekipy. Głównym pomysłodawcą debiutu na warszawskim parkiecie ma być Łukasz Wojtyca, menadżer Wiśniewskiego.

Spółka akcyjna ma pomóc uzbierać ekipie dodatkowe fundusze, a jednym z celów, na który przeznaczone zostaną pieniądze będzie budowa własnego osiedla.

Harvey Specter miał Michaela Jordana, ja mogę się pochwalić innym sławnym klientem – Karolem Wiśniewskim, czyli Frizem…

Publiée par Sławomir Mentzen sur Mardi 28 juillet 2020

Sukces biznesu 24-latka

Obecnie Ekipa czerpie główne zyski ze swojego sklepu odzieżowego Ekipatonosi. Według Karola Wiśniewskiego, za sukcesem sklepu stoi wysoka jakość oferowanych produktów.

Mniej więcej w połowie pierwszego sezonu, po półrocznym researchu Łukasza na temat branży odzieżowej, krojów, materiałów, uznaliśmy, że otwieramy sklep. Myślę że to nas wyróżniło, i nadało taki nowy standard dla influencerów. Do tej pory wszyscy szli po niskiej linii oporu, jeśli chodzi o ubrania, o merch itd. My chcieliśmy pokazać, że da się zrobić rzeczy świetnej jakości, które można nosić na co dzień. Nie chcieliśmy też oszukiwać ludzi i nastawiać się tylko na zarabianie. Nazwa Ekipatonosi oznacza, że sami w tym chodzimy, więc chcemy, żeby te produkty były jak najlepsze. – powiedział Friz w rozmowie z Kacprem Rogacinem.

Autor poleca również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here