Naga Markets



Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w II kwartale 2020 roku osiągnął niespełna 2,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Tylko w czerwcu spółka odnotowała 0,9 mln zł przychodów co oznacza wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku o 75,9 proc.

Plantwear w II kw. 2020 r. osiągnął 2,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży

Dużym zainteresowaniem cieszy się również nowa platforma Giftbay.pl – uruchomiony na początku kwietnia serwis sprzedażowy dynamicznie zwiększa sprzedaż, przebijając pierwotne plany. W lipcu spółka uruchomi sprzedaż na rynku rumuńskim.

– Przychody Plantwear w minionym kwartale utrzymywały się na wysokim poziomie, przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztu pozyskania klienta względem tego samego okresu ubiegłego roku. Wpływ na wzrost wyników bez wątpienia miały globalny wzrost rynku e-commerce spowodowany pandemią koronawirusa. Jesteśmy beneficjentami tego trendu i jako eksperci w dziedzinie sprzedaży internetowej przewidujemy, że ta forma zakupów będzie zyskiwała coraz większą popularność – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear.

W minionym kwartale, na pierwszym miejscu pod względem sprzedaży znalazła się drewniana biżuteria – ten segment działalności wygenerował ponad 1 mln zł przychodów. Na drugim miejscu były drewniane zegarki – wpływy z tego tytułu to ponad 0,7 mln zł.

Dynamiczy wzrost przychodów odnotowała również platforma Giftbay.pl, która po 10 pierwszych tygodniach funkcjonowania wyniosła 45 tys. zł. W maju, drugim miesiącu funkcjonowania platforma wygenerowała niemal 13 tys. zł przychodów, a już w czerwcu wpływy ze sprzedaży personalizowanych prezentów wyniosły ponad 30 tys. zł.

– Cieszymy się, że nasza nowa platforma sprzedażowa Giftbay.pl spotkała się z tak dużym zainteresowaniem klientów. Sprzedaż personalizowanych prezentów przerosła nasze pierwotne oczekiwania. Patrząc na dotychczasową dynamikę sprzedaży przewidujemy dalsze wzrosty przychodów – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear.

Plantwear rozwija również kanał sprzedaży zagranicznej. W ostatnim czasie spółka wdrożyła sprzedaż za pośrednictwem platformy Etsy, a także zmieniła strategię kampanii reklamowych dla Plantwear.com. Kanał ten, w II kwartale br. wygenerował ponad 34 tys. euro, co oznacza wzrost względem analogicznego okresu roku ubiegłego o 62,5 proc.

Z początkiem lipca Plantwear uruchamia sprzedaż oraz kampanie reklamowe na rynku rumuńskim. W tym kraju, przy wykorzystaniu jednego kanału dystrybucyjnego, działać będzie również platforma Giftbay – trwają prace związane z tłumaczeniem witryny. Do końca roku spółka spodziewa się miesięcznych przychodów z tego tytułu na poziomie 80 tys. zł netto.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

Poprzedni artykułAlior Bank wprowadza kredyt pod inwestycje w OZE. Kurs odbija od wsparcia
Następny artykułPoranek z rynkami – waluty, Bitcoin, surowce, DAX oraz metale 07.07.2020 [WIDEO]
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here