Naga Markets



Wielkopolska Manufaktura Wódek zapowiada emisję crowdinvestingowąWielkopolska Manufaktura Wódek SA, rodzinna firma z Murowanej Gośliny, zielonego serca Wielkopolski, planuje pozyskać kapitał na rozwój dzięki emisji akcji w ramach crowdfundingu udziałowego. Zespół składający się z doświadczonych gorzelników tworzy wysokoprocentowe alkohole premium tradycyjnymi metodami, z poszanowaniem środowiska naturalnego.

  • Zapraszamy do obejrzenia 42.  odcinka audycji „CrowdTalks”, w której Michał Stanek przybliża tematy związane z crowdfundingiem. 
  • Gościem jest Jakub Ima, Prezes Zarządu i założyciel Wielkopolskiej Manufaktury Wódek S.A.
  • Spółka planuje kampanię crowdinvestingową. Prezes odpowiada na pytanie dlaczego zdecydowała się akurat na taką formę finansowania



Wielkopolska Manufaktura Wódek SA planuje pozyskać kapitał

Spółkę tworzy niewielki, wyjątkowo zgrany zespołów, który żyje pasją do gorzelnictwa. Produkują m.in. nalewki sezonowe i wódki premium na bazie spirytusów żytnich, pszenicznych, ziemniaczanych, jęczmiennych czy ekologicznych zbóż. Ograniczanie śladu węglowego jest jednym z ważniejszych filarów działania, firma stawia na tradycyjne metody wytwarzania, redukuje emisję CO2 i działa wg zasad “no waste”, czyli radykalnego ograniczania odpadów. Na czele przedsięwzięcia stoi Jakub Ima, doświadczony manager, z sukcesami działający w branży już od ponad dekady. 

Projekt Wielkopolska Manufaktura Wódek jest naturalną konsekwencją naszej wieloletniej obecności na rynku przemysłowej produkcji alkoholu. Mamy świetny zespół, współpracujemy z niemal wszystkimi producentami wódek i likierów. Stworzyliśmy sieć kontaktów, zaplecze technologiczne oraz niezbędną infrastrukturę. Dodatkowy kapitał pozwoli nam w pełni rozwinąć nasze możliwości  – mówi Jakub Ima, prezes zarządu Wielkopolskiej Manufaktury Wódek.

Produkcja lokalna, sprzedaż globalna

Plany na rozwój to skupienie się na mniejszej skali produkcji i produktach premium, które będą mogły być sprzedawane również za granicą. Wszystkie składniki, takie jak owoce, miód, zboża, pochodzą od lokalnych dostawców działających w okolicy Puszczy Zielonki. W ten sposób powstają niewielkie partie alkoholi z naturalnych składników, produkowane z wykorzystaniem wody z własnego ujęcia. Małe destylarnie, unikatowe regionalne produkty oraz technologie chroniące środowisko to nasz cel – mówią założyciele. 

Doświadczenie w gorzelnictwie i biznesie

Historia trzech pokoleń doświadczenia w gorzelnictwie sięga aż 1957 roku, kiedy kurs gorzelniczy ukończył Antoni Ima. Do dziś cały zespół czerpie wiedzę z jego doświadczenia, czego najlepszym dowodem jest receptura wiśniówki, która pozostaje niezmieniona od ponad 60 lat. Syn Antoniego, Krzysztof, kontynuuje tradycje rodzinne pracując nad unikatowymi recepturami, a z pasji do inżynierii stworzył wiele nowoczesnych instalacji gorzelniczych w całej Polsce. Bracia Jakub i Michał Ima, jako trzecie pokolenie, w 2018 roku otworzyli w malowniczych okolicach Puszczy Zielonki małą kraftową rozlewnię alkoholi. 

Jakub Ima, prezes zarządu i założyciel, odpowiedzialny za koncepcję funkcjonowania i strategię rozwoju całego przedsięwzięcia, ma za sobą duże sukcesy biznesowe w branży. Jest już znany z innych, wielomilionowych projektów inwestycyjnych, jest także prezesem spółki IMA Polska SA. Na terenie należącego do niej zakładu produkcyjnego działa Wielkopolska Manufaktura Wódek. Pod kierunkiem Jakuba Imy spółka IMA Polska w ciągu dziewięciu lat zwiększyła sprzedaż z 5 tys. do 200 mln zł rocznie

W nowym projekcie stawia nie tylko na produkcję, ale także usługi: import alkoholi, magazynowanie, banderolowanie czy rozlew usługowy. Klienci mogą skorzystać z opcji magazynowania wyrobów akcyzowych w procedurze zawieszenia poboru akcyzy (tzw. skład podatkowy), a nawet stworzyć swoją własną markę alkoholi. 

invest

Produkty kraftowe coraz popularniejsze

Działalność spółki wpisuje się w trendy rynkowe. Konsumenci coraz chętniej sięgają po alkohole wyższej jakości, nowe smaki, oferty lokalne czy mniejszych producentów, co przekłada się na rozkwit kraftowego wycinku rynku alkoholi mocnych – wynika z badań zrealizowanych przez agencję badawczą Puzzle Research. 

Produkty Wielkopolskiej Manufaktury Wódek doceniono też podczas Targów Smaki Regionów 2021, organizowanych przez Grupę MPT na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Oceniano m.in. jakość, tradycyjność czy promocję regionu przez produkt. To jedno z największych takich wydarzeń, a w targach wzięło udział niemal 200 wystawców. Produkty lokalne są doceniane na rynku i dzięki swojej wysokiej jakości przyciągają konsumentów. Spółka za wspomnianą wcześniej nalewkę wiśniową – o recepturze niezmienianej od ponad 60 lat – została nagrodzona Medalem Targów Smaki Regionu 2021. 

Autor poleca również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: pgn akcje | mbank cena akcji | notowania giełdowe | wirtualna polska akcje wykres | lotos kurs | kurs dolara amerykańskiego | ccc giełda |



Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas

Conotoxia

Obejrzyj również w Comparic24.tv:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here