Naga Markets



W styczniu przybyło 6,5 tys. nowych użytkowników SW Market! – Komentuje Kornel SzwajaSpółka Skinwallet poinformowała, że w styczniu przybyło ponad 6,5 tys. użytkowników na ich nowym produkcie – Skinwallet Market. Platforma ta umożliwia graczom dokonywanie wymiany lub zakupu/sprzedaży dóbr elektronicznych w grach komputerowych bezpośrednio pomiędzy samymi użytkownikami. Obecnie zdecydowanie królują transakcje związane z grą CS:GO. Jak wskazuje prezes spółki Kornel Szwaja, w rozmowie z Comparic24, Skinwallet od początku projektował platformę w sposób globalny, dlatego też największy udział mają transakcje zawierane przez klientów ze Stanów Zjednoczonych.

  • W styczniu przybyło ponad 6,5 tys. nowych użytkowników na platformie Skinwallet Market!
  • Łącznie przekłada się to na 18 tys. zarejestrowanych graczy.
  • Największy udział w przychodach firmy generują transakcje związane z CS:GO, natomiast wg państw numerem 1 są Stany Zjednoczone.

Te artykuły również Cię zainteresują




Skinwallet Market umożliwia handel bezpośredni pomiędzy graczami

Skinwallet jest spółką działającą w branży, która skupia się na segmencie obrotu dobrami cyfrowymi w grach. Firma została założona w 2019 roku, a obecnie notowana jest na rynku NewConnect, gdzie zadebiutowała we wrześniu 2020 roku. Warto przypomnieć, że pierwszy dzień notowań spółka zakończyła 69,71% na plusie, wiec zdecydowanie debiut zaliczyć można do udanych.

– Celem naszej działalności jest doprowadzanie do usprawniania procesów związanych z tym, w jaki sposób gracze budują swój wizerunek w grach komputerowych (multiplayer). W tym celu my jako spółka tworzymy rozbudowane rozwiązania technologiczne, które usprawniają takie procesy, które towarzyszą budowaniu tego wizerunku, jak wycena dóbr cyfrowych, czyli tych przedmiotów, które zmieniają wizerunek graczy w grach poprzez podawanie realnej wartości przedmiotów. Dzięki produktom, które posiadamy w portfolio naszej spółki, dajemy użytkownikom możliwość wymiany, kupna/sprzedaży przedmiotów, które posiadają i wpływają na ich wizerunek w grach. – tak działalność spółki opisał jej prezes, Kornel Szwaja.

To może Cię zainteresować: Dywidendowi Arystokraci na GPW w dobie kryzysu – jak sobie poradzili?

Obecnie spółka posiada w swojej ofercie dwa produkty, tj. Skinwallet Market i Skiwallet Instatnt. Pierwszy z nich miał swoją premierę 11 stycznia 2021 roku i daje użytkownikom możliwość kupna/sprzedaży lub wymiany dóbr cyfrowych bezpośrednio pomiędzy użytkownikami. Model ten opiera się na pobieraniu przez spółkę prowizji, ponieważ ona jedynie pośredniczy w transakcji. Drugi projekt umożliwia natomiast natychmiastową sprzedaż w zamian za dostęp do gotówki. W tym modelu przedmioty są wiec odkupywane od graczy i sprzedawane dalej generując w ten sposób marże ze sprzedaży.

Skinwallet Market zdobywa popularność

Skinwallet Market to dla nas kolejny kamień milowy w rozwoju spółki, który otwiera nas na dużo większy rynek, rynek obrotu dobrami cyfrowymi bezpośrednio pomiędzy użytkowymi, który jest kilkunastokrotnie większy od rynku, na którym pracowaliśmy do tej pory, czyli skupu w trybie natychmiastowym. Rozwój własnego marketplacu był krokiem ewolucyjnym. Był krokiem, który jest odpowiedzią na potrzeby użytkowników, ponieważ posiadając jedną usługę (Market Instant), przychodzili do nas użytkownicy, którzy chcieli również sprzedawać przedmioty, które posiadają w trybie klasyczny, kupować je czy też wymieniać z innymi użytkownikami. Słuchając tych użytkowników i wychodząc im naprzeciw, zdecydowaliśmy się na uruchomienie Skinwallet marketu – podkreśla Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.

Pełny debiut nowego produktu miał miejsce 11 stycznia bieżącego roku, natomiast już od 5 października 2020 roku uruchomiona była pierwsza część marketu, która pozwalała użytkownikom na dokonywanie transakcji dot. dóbr cyfrowych z CS:GO, Dota i Team fortress 2 w trybie natychmiastowym (skup od użytkowników).

Jak wskazuje Kornel Szwaj, w rozmowie z Comparic24, w styczniu rejestracji dokonało ponad 6,5 tys. nowych użytkowników, czyli ponad 40% więcej niż miesiąc wcześniej (w grudniu). Do końca stycznia łączna liczba zarejestrowanych użytkowników wyniosła 18 tys., co jest wynikiem bardzo dobrym, bo wskazuje, że produkt cieszy się dużą i stale rosnącą popularnością wśród użytkowników – ocenia prezes Skinwallet.

CS:GO i Stany Zjednoczone na 1 miejscu przychodów

Warto również wskazać, że na chwilę obecną za większość przychodów firmy odpowiadają transakcję zawierane przez graczy dotyczące gry CS:GO (Counter-Strike: Global Offensive). Również ilościowo zdecydowanie króluje wyżej wspomniana gra. Niemniej pozostałe tytuły również mają swój udział, jednak jest on zdecydowanie mniejszy.

Pod względem lokalizacji geograficznej Polscy klienci odpowiadają zaledwie za 10% dokonywanych na platformie transakcji. Jak wskazuje prezes firmy, w rozmowie z Comparic24, obydwa produkty (tj. Market i Instant) od początku projektowane były z myślą o rynku globalnym i to przekłada się na strukturę użytkowników. Odpowiedni nacisk kładziony jest zarówno na dostępne języki, jak i systemy płatnicze, tak aby użytkownicy z różnych stron świata mogli bez większych problemów dokonywać transakcji (zarówno wpłaty, jak i wypłaty).

Aktualnie, jak już zwykle na tym świecie bywa, pierwsze miejsce zajmują użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych, natomiast rodzimy rynek odpowiada za niecałe 10%. Co warte podkreślenia, znaczące udziały mają również transakcje zawierane w takich krajach jak UK, Rosja, Niemcy, Brazylia czy też Kanada. Spółka działa wiec stricte międzynarodowo, jednak w tym segmencie (gamingowym) jest to dość popularne, dzięki brakowi ograniczeń geograficznych dla branży.

Zobacz również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: notowania walut | euro kurs | usdpln | nasdaq spółki | biomed lublin |



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here