Naga Markets



VRG zakłada utratę do 25% sprzedaży w 2020 r. w związku z wpływem pandemii COVID-19 na działalność grupy, podało VRG.

VRG podlicza swoją działalność

“Spółka ponownie aktualizuje scenariusz bazowy, który zakłada obecnie utratę do 25% sprzedaży w 2020 r.” – czytamy w komunikacie.

Te artykuły również Cię zainteresują

Spółka podawała wcześniej, że w ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-październik 2020 roku wyniosła około 674,5 mln zł i była niższa o około 16,9% r/r.

VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji “operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2019 r. wyniosły 1 068 mln zł.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here