Naga Markets



W III kwartale do dystrybucji na platformach mobilnych iOS i Android trafi Gravity Rider Zero –kontynuacja marki wyścigowej. Nowy tytuł cechowała będzie dynamiczna rozgrywka oraz znacznie wzbogacona zawartość w porównaniu z poprzednikiem.


W drugiej odsłonie marki Gravity Rider znajdzie się co najmniej 20 pojazdów, ponad 100 tras oraz unikalne spersonalizowane kolekcje. Monetyzacja Gravity Rider Zero oparta będzie na formatach reklamowych, subscrybcji oraz możliwości bezpośredniego zakupu pojedynczych pojazdów.

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom graczy i podążamy za trendami rynkowymi. Największym atutem marki jest oparty na fizyce, dopracowany w najmniejszych szczegółach gameplay prezentujący wyścigi motocyklowe. Gravity Rider Zero skupia się przede wszystkim na rozgrywce, upraszczając progresję gracza i strukturę meta-gry – informuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Z nowym tytułem mamy nadzieję dotrzeć do większej liczby graczy, jak również w jeszcze większym stopniu oprzeć się na dobrze performującej  monetyzacji reklamowej, którą dodatkowo wesprzemy ofertą subskrybcji – kontynuuje Kościelny.

Opublikowany w III kwartale 2018 roku, wyprodukowany przez krakowskie studio Fontes Sp. z o.o. Gravity Rider trafił do tej pory do blisko 6 mln graczy na całym świecie. Gra dostępna jest w sklepach Apple App Store, Google Play oraz w alternatywnych kanałach dystrybucji. Gravity Rider Zero podobnie jak pierwsza część zostanie wydany w ramach programu wydawniczego.

Potencjał i możliwości rozwoju tej marki są duże, dlatego planujemy jej dalszy rozwój, zarówno w zakresie nowych wersji tematycznych, jak również w miarę możliwości nowych platform sprzętowych. – kontynuuje Kościelny.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here