Naga Markets



Vivid Games ogłosił daty premier dwóch gier z segmentu mid-core. Gravity Rider Zero trafi do Apple App Store i Google Play już 26 sierpnia. Premierę Zombie Blast Crew zaplanowano zgodnie z tematyką na najlepszy marketingowo termin, w Halloween. W tym roku bydgoska spółka planuje wypuścić jeszcze 10 gier mobilnych z segmentu casual, a także pierwsze tytuły na konsolę Nintendo Switch.


„Gravity Rider Zero” to kontynuacja marki Gravity Rider, która trafiła do tej pory do 6,5 mln użytkowników. Zaoferuje ona graczom 100 tras i blisko 20 pojazdów. Tytuł trafi również na platformę Nintendo Switch. Oficjalna premiera w sklepie Apple App Store odbędzie się 26 sierpnia. Tytuł zadebiutuje równocześnie w sklepie Google Play.

– Wykorzystaliśmy sprawdzony gameplay modyfikując strukturę gry tak aby lepiej dopasować ją do oczekiwań graczy. Zmieniliśmy monetyzację koncentrując się przede wszystkim na formatach reklamowych, subskrypcji oraz bezpośrednich zakupach pojazdów – komentuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. ­– Mamy szerokie plany dotyczące tej marki – będziemy wprowadzać do niej komponent synchronicznego multiplayera, jak również możliwości kreacji poziomów przez graczy. Rozważamy również kolejne platformy sprzętowe – kontynuuje Kościelny.

„Zombie Blast Crew” to gra akcji osadzona w realiach apokalipsy Zombie. Tytuł zaoferuje możliwość rozgrywki w trybach eventowych, wieloosobowych i survivalowych, turnieje, listy rankingowe oraz kampanię jednoosobową. Premiera w kanałach dystrybucji zaplanowana jest na 31 października.

– Utrzymując niskie koszty produkcji udało nam się wykonać znacznie większą pracę niż pierwotnie zakładaliśmy. Istotnie ulepszono konstrukcję meta-gry, system progresji gracza jak również sam gameplay – który zaoferuje znacznie bardziej urozmaiconą i wciągającą rozgrywkę. Do dyspozycji graczy będzie większa liczba postaci i contentu. – komentuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. ­– Od kilku miesięcy testujemy grę i jesteśmy zadowoleni ze wzrostu metryk. Zdecydowaliśmy wydać grę o Zombie podczas Halloween, co punktu widzenia marketingu ma największy sens – dodaje Kościelny.

Oprócz nowych gier mobilnych mid-core anonsowanych powyżej, do końca roku portfolio Vivid Games powiększy się przynajmniej o katalog gier mobilnych z segmentu casual. Pierwsze tytuły powinny trafić również do dystrybucji w sklepie Nintendo eStore dzięki współpracy Qubic Games.

–Jesteśmy w trakcie ewaluacji licznych nowych projektów, zarówno pochodzących z programu wydawniczego jak również nowych gier Vivid Games. W najbliższym czasie będziemy ogłaszać nowe tytuły. – podsumowuje Kościelny.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here