Naga Markets



VARSAV Game Studios: Demo Giants Uprising dostępne na festiwalu SteamW dniach 16.06-22.06 wersja demonstracyjna nadchodzącej gry tworzonej przez VARSAV Game Studios będzie dostępna w ramach Festiwalu Steam Next. Premiera Early Access Giants Uprising planowana jest na trzeci kwartał bieżącego roku.

VARSAV Game Studios liczy na sukces swojej gry

Prezentowana na festiwalu Steam wersja demo jest częścią przygotowań do premiery gry, która planowana jest na Q3 2021. Zarząd spółki jest pewny jesiennej daty debiutu tytułu w formie Early Access, co oznacza, że dostępna w ciągu najbliższego tygodnia wersja demo, stanowi produkt zbliżony do tego, który gracze ujrzą w dniu premiery. Cena tytułu nie jest jeszcze znana.



Giants Uprising zawiera większość kluczowych mechanik, które mają zadecydować o sukcesie produkcji już na etapie Early Access. Są nimi system destrukcji otoczenia, inteligentne AI ludzkich oddziałów oraz dynamiczny system pojedynków Gigant vs Gigant. – opisuje projekt Łukasz Rosiński, prezes VARSAV Game Studios.

W ramach zaawansowanego systemu niszczenia otoczenia, gracz będzie mógł nie tylko przewrócić budynki stojącego na jego drodze, ale również wykorzystać wszelkie leżące na drodze rzeczy nie tylko jako broń do walki wręcz, ale także miotaną. Natomiast system AI małych przeciwników, ma sprawić, że nawet niewielkie grupy ludzi stanowić będą należyte wyzwanie dla blisko czterokrotnie wyższego olbrzyma. W Giants Uprising gracz zmierzy się z setkami, a niekiedy i tysiącami przeciwników jednocześnie, a jak zaznacza prezes, tytuł po trzech latach prac jest wyjątkowy nie tylko ze względu na perspektywę głównego bohater, ale również ze względu na rozwiązania techniczne opracowane przez VARSAV Game Studios

– Obecnie system jest w stanie wygenerować na ekranie jednocześnie ponad 2000 jednostek, co jest efektem długich prac naszego zespołu i znacznej rozbudowy możliwości silnika Unreal Engine 4. Z kolei pod względem opracowanej przez nas grafiki śmiem twierdzić, że zbliżyliśmy się do najlepszych obecnie gier AA. Całkowitą nowością, z którą musieliśmy się zmierzyć w ostatnich miesiącach jest system walki Gigant vs Gigant, który jest inspirowany walkami zapaśniczymi ala “wolna amerykanka”. Jestem bardzo zadowolony z obecnego, jeszcze niepełnego efektu integracji tej mechaniki w grze. Na jej potrzeby spędziliśmy dziesiątki godzin w studiu motion capture, co zaowocowało ponad 60 nowymi animacjami. Było to tym bardziej trudne, ponieważ nie mieliśmy wielu referencji tego typu walki realizowanej w grze TPP (third-person perspective). Duża inspiracją jest na pewno system walki z kultowej serii God of War, ale na tak spektakularne efekty liczymy raczej dopiero w momencie uruchomienia formuły Early Access. – kończy prezes Łukasz Rosiński.

Plany z rozwojem gry są zależne od wyników, jakie osiągnie tytuł w ramach wczesnego dostępu. VARSAV Game Studios ma obecnie zaplanowane dwa scenariusze – krótszego i dłuższego rozwoju projektu, a w przypadku dużego sukcesu nie wyklucza również portów produkcji na konsole, czy trybu wieloosobowego.

Autor poleca również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: akcje pgnig prognozy | lew bułgarski kurs | akcje gpw | akcje alior | notowania dolara | broker ecn | konto forex |


Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here