Naga Markets



Unseen Silence, kolejna spółka gamingowa szturmuje giełdę – Rozmowa z prezesem firmy Ignacym KurkowskimBranża Gamingowa w Polsce nie zwalnia tempa, czego doskonałym przykładem jest spółka Unseen Silence, która obecnie jest w trakcie emisji akcji. Założona w połowie ubiegłego (niezwykle wyjątkowego) roku firma współpracuje m.in. z doskonale znanym Movie Games. Owocem tej kooperacji ma być gra „Terror: Endless Night”. Spółka planuje osiągnąć sukces dzięki oryginalnemu modelowi biznesowemu, który ma ułatwić ekspansję na wszystkie dostępne platformy (w tym mobilne) – twierdzi prezes Spółki, Ignacy Kurkowski, w rozmowie z Comparic24.

  • Unseen Silence planuje swój giełdowy debiut w IV kwartale 2021 roku.
  • Obecnie trwają prace nad sztandarowym tytułem Terror: Endless Night we współpracy z Pixel Crow i Movie Games.
  • Na przełomie czerwca/lipca spółka plakuje prezentację szczegółów dot. nowej produkcji.

Te artykuły również Cię zainteresują




Bieżąca działalność Unseen Silence

Spółka powstawała na przełomie 1 i 2 półrocza 2020 roku, jednak same prace nad produkcją trwały znacznie dłużej. Spółka skupia się na tworzeniu gier komputerowych. Głównym, sztandarowym tytułem spółki jest gra „Terror: Endless Night”, która realizowana jest w kooperacji z Pixel Crow oraz Movie Games. Jest to autorskie IP firmy, natomiast spółka prowadzi już pracę nad drugą tytułem (również w koprodukcji).

Jeżeli chodzi o bieżące zatrudnienie, to spółka posiada 5 osobowy zespół, który odpowiada za grę Terror, natomiast kolejne 3 osoby pracują nad nową grą strategiczną (nazywanej roboczo P3), której szczegóły zostaną (wstępnie) przedstawione na przełomie czerwca/lipca. Oczywiście, jeśli chodzi o plany zatrudnienia na 2021 rok, to firma zarówno planuje pozyskiwać kolejnych specjalistów, jak i prowadzi ich poszukiwania.

Jesteśmy w trakcie emisji, która trwa do 29 stycznia 2021 roku. Mogę powiedzieć, że cieszy się sporym zainteresowaniem inwestorów. Gra „Terror: Endless Night” powstaje w koprodukcji z Pixel Crow i Movie Games, my tutaj mamy pełne zaplecze finansowe, jeśli chodzi o grę terror. 85% środków z emisji grudniowo-styczniowej będzie przeznaczone na rozwój prac nad Ultra Mega Cats i jakiś tam mały wycinek na P3, ponieważ zespół już pracuje, powstają koncept arty, jednak o tym więcej w drugim kwartale 2021 – tak podsumował bieżącą działalność spółki Unseen Silence jej prezes, Ignacy Kurkowski.

To może Cię zainteresować:  Inwestowanie pasywne przez fundusze ETF – jakie są wady i zalety?

Plany na przyszłość i przewagi konkurencyjne

Inspiracją dla firmy jest 11bit i paradox, co zauważyć można m.in. po tym, że produkcje zawierają elementy strategiczne. Spółka planuje premierę swojej kluczowej produkcji (tj. Terror: Endless Night) na IV kwartał 2021 roku. Planowany jest również długi okres monetyzacji m.in. poprzez tworzenie dodatkowych produkcji powiązanych (np. gry karciane).

Jeżeli chodzi o rok 2020, to był on specyficzny i dziwny. Dla spółki był to rok udany, ponieważ udało się przyśpieszyć pracę nad realizowanymi produkcjami. Co więcej, wydaje się, że gaming urósł do miana największego segmentu branży rozrywkowej. Dodatkowo, według Krakowskiego Parku Technologiczne, już w 2024 roku warto krajowego rynku wyniesie 3 miliardy złotych. Dzięki temu spółka upatruje szansy, również poprzez oryginalny model biznesowy, który ma łączyć wszystkie segmenty rynku. Zarówno PC, jak i konsole, ale i również rynek mobilny, który urósł rok do roku prawie 25%.

– My śledzimy trendy rynkowego to przede wszystkim. Dlatego nasza pierwsza gra (terro) jest to gra 2D z piękną grafiką. Bardzo łatwo jesteśmy w stanie to przenieść na konsole czy też aplikacje mobilne – tak prezes spółki, Ignacy Kurkowski, określił największą przewagę rynkową Unseen Silence.

Zobacz również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here