Naga Markets



Röki, jeden z tytułów United Label, który ma zadebiutować jeszcze w tym roku

United Label, spółka wydawnicza z Grupy CI Games, przeprowadzi emisję akcji, z której chce pozyskać około 4 mln zł. 29 czerwca zakończona została pierwsza transza finansowania organizowana przez Grupę INC, w ramach której udało się pozyskać 3 mln zł. Kolejna transza opiewająca na 1,4 mln zł rozpoczyna się 1 lipca 2020 roku. Prezes spółki Tomasz Litwiniuk opowiada o modelu działania platformy wydawniczej, planach na najbliższe lata oraz o modelu biznesowym.

  • Grupa INC zakończyła pierwszą transzę emisji akcji United Label skierowaną do dużych inwestorów pozyskując 3 mln zł
  • Druga transza emisji akcji, o wartości 1,4 mln zł, startuje już 1 lipca w formie publicznej kampanii crowdinvestingowej
  • United Label w tym roku planuje premierę Röki oraz Eldest Souls. Na każdą z tych gier czeka ponad 55 tys. graczy, którzy dodali je do swoich wishlist

Röki oraz Eldest Souls budzą duże zainteresowanie ze strony graczy

– Cieszy nas duże zainteresowanie inwestorów i liczymy, że w przyszłych tygodniach uda nam się zamknąć emisję. United Label to spółka, która współpracuje z deweloperami z całego świata, obecnie współpracujemy z trzema studiami z Anglii i jednym z Francji, w ramach wsparcia i współpracy oferujemy wsparcie i finansowanie projektów już na etapie produkcji, odpowiadamy również za wydanie gry, marketing i dystrybucję tytułu – komentuje Tomasz Litwiniuk.

Obecnie dwa tytuły, z portfolio wydawniczego United Label: gra narracyjna Röki oraz RPG w stylu pixel art Eldest Souls, są w końcowych fazach produkcji. Ich premiery będą miały miejsce w tym roku, już teraz wzbudzają duże zainteresowanie graczy. Ponad 50 tys. osób dodało do swojej wishlisty grę Röki, a grę Eldest Souls ponad 40 tys. W ostatnich miesiącach obie gry  miały swoje prezentacje na najważniejszych wydarzeniach branżowych, m.in.  MIX Live Showcase i Steam Game Festival.

Druga transza emisji akcji, o wartości 1,4 mln zł, startuje już 1 lipca w formie publicznej kampanii crowdinvestingowej na platformie CrowdConnect.pl. United Label zamierza zadebiutować na rynku NewConnect w ciągu kilku miesięcy, Autoryzowanym Doradcą spółki jest INC.

United Label chce pozyskać od inwestorów łącznie około 4,4 mln. zł. Środki zostaną przeznaczone na przeskalowanie biznesu poprzez rozbudowę portfolio wydawniczego o kolejne tytuły. Obecnie w portfolio spółki są cztery gry, z których pierwsza – Röki – premierą będzie miała już 23 lipca br.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here