Naga Markets



Podczas rozgrywanego 15 sierpnia w Tallinnie Super Pucharu UEFA, w którym na przeciwko siebie stanął Real Madryt oraz Atletico Madryt, organizacja piłkarska skorzystała z nowego systemu sprzedaży biletów opartego na blockchainie, którego celem było usprawnienie procesu dystrybucji wejściówek.

UEFA dąży do tego, aby proces sprzedaży biletów na mecze był prostszy i bezpieczniejszy – dzięki nowemu systemowi opartemu o blockchain, możliwe będzie zapewnienie bezpiecznej dystrybucji biletów i który zapobiega replikacji i powielaniu biletów.

Na tegoroczny mecz UEFA Super Cup pomiędzy dwoma zespołami z hiszpańskiego Madrytu, został w pełni wdrożony nowy system, dzięki któremu UEFA rozprowadziła 100% biletów na mecze przy wykorzystaniu dedykowanych aplikacji na urządzenia mobilne z systemem Android oraz iOS.

Aby to osiągnąć, UEFA wybrała system dystrybucji biletów w oparciu o sieć bloków w połączeniu z urządzeniami Bluetooth przy wejściach na stadion. Na kilku imprezach testowych dokonano dostosowań i ulepszeń, a system ten został po raz pierwszy wykorzystany do dystrybucji 50% biletów na finał UEFA Europa League 2018 pomiędzy Atlético a Marsylią w Lyonie.

Po udanym wdrożeniu nowego systemu zdołała rozszerzyć system dystrybucji biletów na tegoroczny mecz Super Pucharu w Estonii. UEFA będzie kontynuować dalszy rozwój systemu w celu wykorzystania go na przyszłych imprezach.

Przewodnik na temat korzystania z biletów blockchainów znajduje się w materiale wideo:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here