Naga Markets



Komisja Nadzoru Finansowego (KNF) rozpoczyna kolejne działania w ramach kampanii ostrzegającej przed kryptowalutami, rynkiem Forex oraz piramidami finansowymi. Tak jak było to zapowiadane, wraz z początkiem czerwca w sieci pojawił się kolejny spot reklamowy sugerujący, że w/w waluty wirtualne i piramidy finansowe to bańka spekulacyjna, która prędzej czy później pęknie.


Jak informowaliśmy już wcześniej, w ramach najnowszej akcji, w okresie około miesiąca stacje telewizyjne, kanały radiowe oraz strony internetowe będą prezentowały spoty informacyjne, w których główną rolę odgrywa Piotr owładnięty „bańką złudzeń inwestycyjnych”, co jest bezpośrednim nawiązaniem do baniek spekulacyjnych. Piotr szczyci się drogimi markami, samochodami oraz dostatnim życiem, wszystko jest jednak złudzeniem, gdyż oszczędności Piotra zostały ulokowane w niebezpiecznych inwestycjach. Spot w ostatnim akapicie zadaje pytanie co stanie się z głównym bohaterem, jak i odbiorcą reklamy kiedy bańka w końcu pęknie.

Kampania ma również na celu autopromocję nowego produktu KNFu, a mianowicie aplikacji mobilnej pozwalającej inwestorom oraz obywatelom sprawdzić legalność podmiotu finansowego, któremu powierzane są prywatne środki.

KNF wydał 1,75 mln zł na spoty TV ostrzegające przed Bitcoinem i Forexem

Przypomnijmy, że nadzór przeznaczył na spoty w radio i telewizji 1,75 mln zł oraz 615 tys. na równoległą kampanię prowadzoną w sieci internetowej. Wcześniej regulator zainwestował już sporo w akcję „Uważaj na kryptowaluty!” prowadzoną z polskimi YouTuberami. W trakcie prowadzonej w ten sposób „edukacji”, KNF ma zamiar zniechęcać obywateli od inwestowania nie tylko w Bitcoina i jego pochodne, ale również na rynku Forex. Rzecznik prasowy KNF, Jacek Barszczewski, wyjaśnia, że celem akcji jest zwrócenie uwagi osób chcących inwestować na oszukańczy model działania części podmiotów na rynku kryptowalut oraz instrumentów pochodnych.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

Poprzedni artykułBeesfund – brakujące ogniwo polskiego rynku kapitałowego? [WIDEO]
Następny artykułMieszane, majowe PMI w Europie – jak reaguje wspólna waluta?
Arkadiusz Jóźwiak redaktor Comparic.pl
Education Team Manager Comparic.pl. Autor licznych webinarów i felietonów oraz tekstów edukacyjnych poruszających szeroką tematykę inwestycyjną począwszy od psychologii a na analizie technicznej i fundamentalnej skończywszy. Jako menadżer działu edukacji w Comparic Media Group wykorzystuje wykształcenie pedagogiczne i stawia ogromny nacisk na prostotę przekazywanych informacji i wiedzy. Skrupulatność i konsekwencja w działaniu zostały docenione przez wielu traderów i inwestorów, co skutkowało m.in. nominacją w konkursie organizowanym przez fundację Invest Cuffs w kategorii Dziennikarz Roku 2019. Jego artykuły znaleźć można również w magazynach FxMag oraz I Love Crypto, gdzie prowadzi swoją stałą rubrykę. To także prelegent podczas licznych konferencji m.in. Festiwalu Inteligencji Finansowej, Seminarium XM w Warszawie czy Expo Invest Cuffs. Członek Rady Nexusów przyznającej wyróżnienia osobom i podmiotom, które w największym stopniu przyczyniają się do rozwoju branży blockchain i kryptowalut a także twórca i główny prowadzący cotygodniowych, niedzielnych odpraw traderów, w których regularnie uczestniczy kilkaset osób oraz analityk kryptowalutowy w serwisie Krypto Raport.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here