Naga Markets



Już tydzień temu informowaliśmy, że Twitter planuje w najbliższej przyszłości zmienić swoją politykę reklamową – aktualizacja miałaby objąć między innymi ICO, sprzedaż tokenów i portfele kryptowalutowe, zakazując ich reklamowania oraz promocji. W dniu wczorajszym informacje te zostały już potwierdzone i Twitter oficjalnie dołączył do Facebooka i Google, które również zakazały reklam kryptowalut w celu wyeliminowania nagłaśniania potencjalnych oszustw lub dużych strat inwestorów.


Jak donosi agencja prasowe Reuters, zakaz obejmie reklamę ofert początkowych monet (ICO) a także sprzedaż tokenów. Nowe zasady, które zostaną wdrożone w ciągu najbliższych 30 dni, będą także blokować reklamy dotyczące giełd kryptowalutowych i usług portfeli kryptowalutowych, chyba że są to publiczne spółki notowane na niektórych głównych rynkach akcji.

Twitter dołącza do Google i Facebook’a

Warto przypomnieć, że zaledwie dwa tygodnie temu Google poinformowało, że zablokuje wszystkie reklamy związane z kryptowalutami oraz rynkiem Forex. Zgodne z informacją przekazaną przez google, ta aktualizacja wejdzie w życie w czerwcu 2018 roku.

“Nie mamy kryształowej kuli, aby wiedzieć, dokąd zmierza przyszłość kryptowalut, ale widzieliśmy wystarczająco dużo szkód dla konsumentów, dlatego uznaliśmy, że jest to obszar, do którego chcemy podejść z najwyższą ostrożnością” – powiedział Scott Sepncer, dyrektor ds. reklamy.

Podobny zakaz na początku bieżącego roku ogłosił również Facebook. “Chcemy, aby ludzie nadal odkrywali i poznawali nowe produkty i usługi za pośrednictwem reklam na Facebooku bez obawy o oszustwa.” – czytamy.


Interesujesz się kryptowalutami? Już teraz dołącz do grupy na Facebooku prowadzonej przez portal Comparic.pl. Bądź na bieżąco z informacjami ze świata kryptowalut, niezależnie od tego gdzie się znajdujesz!.

Ostrzeżenia regulatorów

Regulatorzy zwiększyli ostrzeżenia, że ​​bitcoin i inne wirtualne waluty są wysoce spekulacyjne i że niektóre z nich mogą być nieuczciwe, a inwestorzy powinni być przygotowani na utratę zainwestowanych środków. 

“Wraz z rosnącą liczbą nowych ICO na rynku, niemożliwe jest, aby ktokolwiek, a już na pewno platformy takie jak Twitter czy Facebook mogły zweryfikować, które ICO i kryptowaluty będą autentyczne, a które są oszustwami” – powiedział Zennon Kapron. “Chociaż na pewno reklama ICO musiała być znaczącym źródłem przychodów dla Twittera, reperkusje nieuczciwych działań nie były warte ryzyka” – dodał.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

Poprzedni artykuł11 BIT Studios – 3,51 mln zł zysku w 2017 roku
Następny artykułEFIX: Dolar wybił się z konsolidacji, EUR/USD i GBP/USD rosną
Arkadiusz Jóźwiak redaktor Comparic.pl
Education Team Manager Comparic.pl. Autor licznych webinarów i felietonów oraz tekstów edukacyjnych poruszających szeroką tematykę inwestycyjną począwszy od psychologii a na analizie technicznej i fundamentalnej skończywszy. Jako menadżer działu edukacji w Comparic Media Group wykorzystuje wykształcenie pedagogiczne i stawia ogromny nacisk na prostotę przekazywanych informacji i wiedzy. Skrupulatność i konsekwencja w działaniu zostały docenione przez wielu traderów i inwestorów, co skutkowało m.in. nominacją w konkursie organizowanym przez fundację Invest Cuffs w kategorii Dziennikarz Roku 2019. Jego artykuły znaleźć można również w magazynach FxMag oraz I Love Crypto, gdzie prowadzi swoją stałą rubrykę. To także prelegent podczas licznych konferencji m.in. Festiwalu Inteligencji Finansowej, Seminarium XM w Warszawie czy Expo Invest Cuffs. Członek Rady Nexusów przyznającej wyróżnienia osobom i podmiotom, które w największym stopniu przyczyniają się do rozwoju branży blockchain i kryptowalut a także twórca i główny prowadzący cotygodniowych, niedzielnych odpraw traderów, w których regularnie uczestniczy kilkaset osób oraz analityk kryptowalutowy w serwisie Krypto Raport.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here