Naga Markets



toyota wnętrzeJapoński producent samochodów Toyota nawiązał współpracę z firmą blockchainową Lucidity. Partnerstwo ma ograniczyć liczbę oszustw przy zakupie reklam cyfrowych. Informację podano w komunikacie prasowym opublikowanym 16 października.


Firma Lucidity, znana wcześniej pod nazwą KR8OS, została założona w Los Angeles w 2017 roku i oferuje rozwiązania blockchainowe  na rynku marketingu. Dzięki jej narzędziom reklamodawcy mogą monitorować sposób przydzielania środków w kwestii reklam cyfrowych.

Więcej przejrzystości

Dzięki nowej współpracy z Lucidity Toyota i globalna agencja reklamowa Saatchi & Saatchi zamierzają osiągnąć większą przejrzystość w zakresie zakupu cyfrowych kampanii reklamowych Toyoty i wyeliminować marnowanie środków na takie cele. Wielkość amerykańskiego rynku reklamy internetowej w branży motoryzacyjnej została oszacowana w tym roku na prawie 15 miliardów USD.

Nancy Inouye, dyrektor ds. Mediów w Toyota Motor North America, przyznała, że kampania organizowana z Lucidity zaowocowała 21-procentowym wzrostem liczby odwiedzin na stronie Toyoty. Lucidity było bowiem w stanie oznaczać witryny i aplikacje z wysokim poziomem wyświetleń i rozbieżnościami w kliknięciach. Dane pomagały wykryć oszustwa lub infekcje botów. Dzięki temu firma mogła transferować fundusze na reklamy do witryn o faktycznej skuteczności.

Inouye twierdzi, że Toyota “chciała zagłębić się w przestrzeń programową, ponieważ jest to obszar, w którym szczerze mówiąc, nie mamy przejrzystości i widoczności.” Inouye dodaje też:

“Prowadzimy dyskusje, aby przejść do następnego etapu i dalej [testować] dodatkowe kampanie przez dłuższy czas, czujemy, że jeśli pójdziemy dłużej, osiągniemy lepsze wyniki”.

Tom Scott, dyrektor ds. Mediów w Saatchi & Saatchi, stwierdził, że “nawet przy wysokich standardach filtrów zapobiegających oszustwom i widoczności już wbudowanych, Lucidity było w stanie dostarczyć znaczną wartość dodaną poprzez dalszą optymalizację kampanii.” Dodał, że “po raz pierwszy udało nam się wykorzystać technologię blockchain do wyeliminowania marnowania [środków] i optymalizacji naszych zakupów reklam.”

Blockchain został tym samym aktywnie wdrożony w branży medialnej w celu rozwiązania problemów związanych z przejrzystością. Chodzi o takie kwestie jak: fałszywe liczby odwiedzin, kliknięcia botów i podszywanie się pod domeny, a także audyt transakcji reklamowych. W czerwcu, globalny gigant oprogramowania reklamowego Mediaocean nawiązał współpracę z IBM, aby korzystać z blockchain, w celu zapewnienia przejrzystości.


Interesujesz się kryptowalutami? Już teraz dołącz do grupy na Facebooku prowadzonej przez portal Comparic.pl. Bądź na bieżąco z informacjami ze świata kryptowalut, niezależnie od tego gdzie się znajdujesz!.


Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here