Nadchodzi wiekopomna chwila dla rynku mediów społecznościowych. Doskonale wszystkim znana marka – Facebook – może wkrótce zmienić nazwę. Według doniesień medialnych, gigant planuje zmienić branding w przyszłym tygodniu, aby odzwierciedlić swoje zaangażowanie w budowę metawersum, które stanowi dla Marka Zuckerberga priorytet. Nadchodząca konferencja Connect, która odbędzie się 28 października, będzie okazją do opisania zmian strategii portalu społecznościowego.
- Facebook planuje zmianę nazwy strony. To oznacza pożegnanie się z formatem jaki znamy od lat
- Mark Zuckerberg chce być znany z budowania metawersum, czyli wirtualnego świata wykorzystującego rzeczywistość rozszerzaną
- Partnerem artykułu jest Interactive Brokers, sprawdź ofertę już teraz
- Więcej podobnych i ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej Comparic.pl
Facebook przejdzie rebranding? Chce tego Mark Zuckerberg
Według doniesień medialnych, gigant społecznościowy Facebook Inc. planuje zmienić nazwę firmy w przyszłym tygodniu w dążeniu do budowania tzw. metawersum (z ang. metaverse). Prezes spółki, Mark Zuckerberg podobno planuje mówić o ruchu w firmie na corocznej konferencji Connect zaplanowanej na 28 października, ale ogłoszenie zmian może przyjść wcześniej.
Na razie nie wiadomo zbyt wiele, jednak to co ujrzało światło dzienne to informacja, że aplikacja Facebook prawdopodobnie pozostanie niezmieniona i przeniesiona pod firmę macierzystą nadzorującą inne usługi, takie jak Instagram i WhatsApp. Innymi słowy, Facebook planuje zmienić nazwę firmy w przyszłym tygodniu, aby odzwierciedlić jego skupienie się na budowaniu metawersum.
Przenieś swój trading na kolejny poziom razem z brokerem Interactive Brokers. Skorzystaj z oferty inwestowania w akcje:
CHCĘ INWESTOWAĆ Z INTERACTIVE BROKERS
Jak donosi również The Verge, Facebook ma już ponad 10.000 pracowników budujących sprzęt konsumencki jak okulary AR, w które Zuckerberg wierzy, że w końcu będą one tak wszechobecne jak smartfony. W lipcu Zuckerberg stwierdził, że w ciągu najbliższych kilku lat, “będziemy mogli skutecznie przejść od ludzi widzących nas jako przede wszystkim firmę social media do bycia firmą futurystyczną.”
Warto pamiętać, że Facebook nie jest pierwszą znaną firmą technologiczną, która zmienia nazwę po znaczących zmianach strategii. W 2015 roku Google zostało całkowicie zreorganizowane w ramach spółki holdingowej o nazwie Alphabet, częściowo w celu zasygnalizowania, że nie jest już tylko wyszukiwarka, ale rozległe konglomerat z firmami podejmowania samochodów bez kierowcy i technologii medycznych.
Autor poleca również:
Sponsorem publikacji jest Interactive Brokers CE. Spółka Interactive Brokers Central Europe Zrt. (IBCE) jest regulowana przez MNB. IBCE nie ponosi odpowiedzialności za treść tego artykułu. Inwestowanie wiąże się z ryzykiem utraty Twojego kapitału. Niektóre produkty finansowe nie są odpowiednie dla wszystkich inwestorów. Klienci powinni zapoznać się z odpowiednimi ostrzeżeniami o ryzyku przed inwestowaniem.