Naga Markets

TIM położy nacisk w strategii na l. 2022-2024 m.in. na rozpoznawalność markiWarszawa, 02.12.2021 (ISBnews) – TIM rozpoczął prace nad nową strategią na lata 2022-2024, w której położy nacisk m.in. na wzmocnienie wizerunku i rozpoznawalności marki, poinformował prezes Krzysztof Folta.

“TIM SA rozpoczął prace nad nową strategią, bo chciałem przypomnieć, że myśmy wykonali 3 lata temu strategię na lata 2019-2021. W tej chwili pracujemy nad strategią na lata 2022-2024 – bo pracujemy w perspektywie trzyletniej, co przy dzisiejszych dynamicznych czasach jest dość trudne – ale generalnie się skupiamy na kierunkach, a nie na detalach” – powiedział Folta podczas konferencji prasowej.



“Skłaniamy się przede wszystkim, by utrwalić nasz wizerunek jako profesjonalnego partnera biznesowego, chcemy wzmocnić nasz brand na rynku” – dodał. Z jego słów wynika też, że spółce zależy na pełnej rozpoznawalności TIM przez wszystkich uczestników rynku.

Ocenił, że by to osiągnąć, spółka musi nadal pracować nad sprawnością operacyjną i inwestować w coraz nowocześniejsze narzędzia IT.

Z punktu widzenia spółki zależnej 3LP, kluczowe jest przeprowadzenie IPO, które przyniesie spółce zwiększenie transparentności i wiarygodności oraz realną wycenę przez rynek, powiedział też prezes.

TIM jest największym dystrybutorem materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Spółka powstała w 1987 r. we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na GPW. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1 064,87 mln zł w 2020 r.

(ISBnews)

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: intercars akcje | notowania gpw | kurs wp | dom development akcje rekomendacje | bitcoin wykres | pgnig kurs akcji | średni kurs funta |



Chcesz wrócić na stronę główną? Kliknij >>

Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>

Conotoxia


ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here