Naga Markets



The Parasight celuje w nową jakość segmentu AA+ Premium Indie. Rozmowa z Pawłem PółtorakiemThe Parasight jest polskim podmiotem z branży gamingowej. Spółka założona została w 2019 roku i w swoim modelu biznesowym zakładana produkcję gier z segmentu AA+ Premium Indie. Jak wskazuje rozmówca programu Comparic24, Paweł Półtorak, przewagą konkurencyjną firmy ma być m.in. bazowanie fabuły produkcji na mitach, baśniach i legendach.

  • The Parasight planuje produkcje gier z segmentu AA+ Premium Indie.
  • Ich fabuła ma opierać się o mity, baśnie i legendy, co ma zapewnić dodatkową przewagę konkurencyjną.
  • Aktualnie na etapie zaawansowanym znajduje się gra 3D z gatunku story-driven action adventures oparta o słowiańskie wierzenia.

Te artykuły również Cię zainteresują




The Parasight – nowa jakość

– Nazwa określa nasz rodowód, nasze DNA, ponieważ jest ona takim twisterem, który zawiera w sobie dwa słowa, które w swoim brzmieniu mogą wprowadzać nieco w błąd. The Parasight to określenie innego spojrzenia na to, co w branży gamingowej już wiele razy zostało zrobione przez inne podmioty. My pokazujemy nową jakość, a więc The Parasight to nowe spojrzenie. – wskazuje dyrektor operacyjny spółki The Parasight.

Samo studio zostało założone we wrześniu 2019 roku, natomiast jak dodaje rozmówca Comparic24, doświadczenie osób zaangażowanych w działalność spółki jest dużo większe. Co więcej, spółka planuje w tym doku zadebiutować na rynku NewConnet, a jej model biznesowy opiera się na produkcji i sprzedaży gier z segmentu AA+ Premium Indie, czyli gier wysokiej jakości.

– Przede wszystkim uważamy, że to, co jest naszym driverem i tym, co napędza nas jako studio, to przede wszystkim jest realizowanie ciekawych, grywalnych, oryginalnych koncepcji i nowych gier. – podkreśla Paweł Półtorak.

Co wyróżnia The Parasight?

– Chcemy nadawać życie starym legendom i opowieściom. Tak, aby wciągały i fascynowały wymagającego współczesnego odbiorcę. To, co nas wyróżnia, to jest to świadoma specjalizacja w obszarze baśni, mitów i legend oraz kładzenie dużego nacisku na narracyjną część tworzonych gier. – wskazuje Paweł Półtorak.

Zobacz również: Jak osiągnąć sukces na rynku gamingowym w Polsce? Debata Invest Cuffs 2021

Kolejną kwestią, która ma wyróżniać spółkę na tle innych podmiotów na krajowym rynku, to wysoka jakość gier. Planowany segment (AA+) cechuje się wysoką jakością i dbaniem o detale. Warto bowiem wskazać, że najwyższy poziom jakości to „AAA”, które otrzymują największe i najdroższe światowe produkcje, tak więc produkcje realizowane przez spółkę zdecydowanie należeć będą do produktów jakościowych, a nie ilościowych.

Dlaczego AA+ Premium Indie?

– Segment AA+ Premium Indie jest najciekawszy, ponieważ z jednej strony w jakimś sensie twórcy gier skupiają się na tym aspekcie jakościowym i mają większą niezależność w produkcji swoich koncepcyjnych pomysłów. A z drugiej strony mogą rozwijać nowe projekty, które nie są zależne tylko i wyłącznie od korporacyjnych budżetów. – wskazuje dyrektor operacyjny spółki The Parasight.

Jak podkreśla rozmówca kanału Comparic24, aktualny rynek gier jest niezwykle chłonny i komplementarny, co sprawia, że każdy może na nim znaleźć swoje miejsce. Skutkuje to tym, że kluczową kwestią jest wyróżnienie się na nim za pomocą narracji, która w przypadku The Parasight ma dotyczyć baśni i legend, co ma pozwolić podbić rynek na całym świecie.

Nowa produkcja

– Obecnie pracujemy nad grą 3D w perspektywie 1-osobowej z gatunku „story-driven action adventures”, która jest nastawiona na odkrywanie ciekawej i rozbudowanej fabuły. Projekt ten inspirowany jest słowiańskimi mitami oraz wierzeniami. Gra jest już w zaawansowanej fazie produkcji, mamy już jej grywalną część, którą aktualnie testujemy. Jesteśmy zadowoleni z efektów naszej pracy i mogę zdradzić, że tytuł będzie wyróżniał się elementami, których dotychczas nie było na rynku gier. – twierdzi Paweł Półtorak.

Omawiany tytuł realizowany jest od 2019 roku i aktualnie zbliża się ku końcowi. Jak podkreśla rozmówca Comparic24, na chwilę obecną nie może przekazać więcej szczegółów, jednak już wkrótce będą one stopniowo upubliczniane w ramach przeprowadzanej kampanii marketingowej, która ma wprowadzać potencjalnych graczy w klimat świata stworzonego przez spółkę.

Zobacz również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here