Naga Markets



Tesla, stacja ładowaniaSpółka Tesla Inc TSLA.O zawsze wykazywała się pogardą dla marketingu, a Elon Musk szczycił się tym, że jego firma nie reklamuje się, a zamiast tego wykorzystuje te pieniądze na rozwój produktów. Jednak w Chinach, największym na świecie rynku pojazdów elektrycznych, na którym Tesla przygotowuje się do znacznego wzrostu sprzedaży, ten utwór zaczął się zmieniać, gdy producent samochodów promuje wyścigi, imprezy z udziałem DJ-ów i linię chińskich naklejek Tesli do aplikacji czatowych. Serdecznie zapraszamy na kolejny odcinek z cyklu programów Bogusza Kasowskiego “Today in USA”. Jest to program, z którego dowiesz się o najważniejszych i najaktualniejszych wydarzeniach ze Stanów Zjednoczonych.


Tesla chce dotrzeć do chińskich klientów

Nowe starania Tesli, aby dotrzeć do klientów w Chinach, pojawiają się, gdy producent Doliny Krzemowej przygotowuje się do otwarcia dużej fabryki montażu pojazdów w Szanghaju. Pierwsza zagraniczna fabryka firmy ma rozpocząć produkcję do końca roku, a Tesla powiedziała, że ​​w początkowej fazie powinna produkować 3000 pojazdów Modelu 3 tygodniowo. Zakład ma mieć roczną zdolność produkcyjną 250 000 pojazdów po dodaniu produkcji modelu Y – oznajmił Bogusz Kasowski.

A jeśli interesujesz się finansami i biznesem oraz chcesz być na bieżąco z najciekawszymi informacjami z Polski, Europy i Świata, już teraz SUBSKRYBUJ nasz kanał. Będziesz niezwłocznie informowany o nowościach, które pojawiają się w telewizji Comparic24.TV oraz na naszym kanale. Zasubskrybuj kanał Comparic24.TV



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here