Naga Markets



Gra Ten Square Games zatytułowana Fishing ClashTen Square Games zajmuje się produkcją a także dystrybucją gier. Spółka działa w modelu Free to Play. Wczoraj został opublikowany raport za pierwszy kwartał 2019 roku. Skonsolidowane przychody TSGames za 1 kw. 2019 roku wyniosły 45,3 mln złotych, co oznacza wzrost aż o 215% w porównaniu do 14,4 mln zł w 1 kwartale 2018 roku. Z kolei skonsolidowany zysk netto wyniósł 10,4 mln zł i był wyższy w ujęciu rocznym o o 107 (5,4 mln PLN w 1 kw. 2018r.). Zysk EBITDA wyniósł 12,5 mln zł, co oznacza wzrost o 94% w porównaniu do 1 kw. 2018 r., kiedy wyniósł 6,4 mln zł.


Ten Square Games mocno w dół

Notowania TS Games na GPW otwierają się w środę luką spadkową i zaraz po rozpoczęciu sesji kurs pikuje w dół. Po go godzinie 9 akcje znajdują się ponad 5% na minusie. Patrząc na sytuację techniczną, kurs testuje kluczowe wsparcie. Mowa tutaj o dolnym ograniczeniu układu Overbalance. Jeżeli dzisiejsza sesja zamknie się poniżej poziomu 123,50, tendencja wzrostowa zostanie zanegowana i będziemy mogli mieć do czynienia z głębszą korektą spadkową.

Zobacz także: Poranny przegląd rynków. Brexit: będzie umowa? Kurs funta GBP/USD w górę

Akcje spółki Ten Square Games GPW

Inne dane z raportu spółki:

  • Gra „Fishing Clash” wygenerowała przez pierwsze trzy miesiące bieżącego roku przychód w wysokości 37,5 mln zł
  • Gra „Let’s Fish” wygenerowała w 1Q 2019 przychód na poziomie 4,1 mln PLN (wobec 3,7 mln PLN w 1Q2018, +10% r/r)
  • Gra „Wild Hunt” przyniosła w pierwszym kwartale 2019 2,4 mln PLN przychodów (rok wcześniej 0,7 mln PLN, +242% r/r).
  • Koszty kampanii marketingowych w 1Q 2019 wyniosły 15,4 mln PLN w porównaniu do 1,7 mln PLN w analogicznym okresie poprzedniego roku.
  • Głównym źródłem przychodów są przychody ze sprzedaży związane z mikropłatnościami: 95,7%, wyświetlane reklam w grze: 2,5 %, oraz umowy licencyjne: 1,8%.
  • Zarząd spółki zarekomendował wypłacenie kwoty 27,3 mln PLN z zysku osiągniętego w 2018 roku w formie dywidendy (3,78 na akcję).

Jak powiedział Arkadiusz Pernal Wiceprezes Zarządu Ten Square Games: „Pierwszy kwartał 2019 to powrót gry Fishing Clash na ścieżkę wzrostową w związku z dalszym rozwojem produktu i zapowiadanym zwiększeniem budżetów marketingowych. Gra jest przez nas cały czas rozwijana i uatrakcyjniana, m.in. poprzez wprowadzanie nowych elementów, funkcjonalności i ulepszeń takich jak nowe rodzaje ryb i nowe łowiska. Efekty naszych działań są widoczne w przychodach – luty, marzec i kwiecień były oprócz października 2018 najlepszymi miesiącami w historii gry. Gry Let’s Fish oraz Wild Hunt stabilnie się rozwijają, notując wzrosty przychodów rok do roku. Zgodnie z zapowiedziami w kwietniu br. uruchomiliśmy fazę soft launch gry Golf Rush – gra jest obecnie dostępna na pięciu rynkach: w Polsce, Australii, Brazylii, Indonezji oraz we Włoszech. Druga połowa roku również zapowiada się interesująco. Kolejne nasze plany to gry z obszaru hobby oraz dwie gry dla kobiet”.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here