Naga Markets



Gra Ten Square Games zatytułowana Fishing ClashWarszawa, 28.08.2019 (ISBnews) – Ten Square Games odnotował 23,41 mln zł skonsolidowanego zysku netto w I poł. 2019 r. wobec 12,53 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny wyniósł 28,43 mln zł wobec 15,01 mln zł zysku rok wcześniej. EBITDA w I poł. 2019 r. wyniosła 28,9 mln zł wobec 15,3 mln zł rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 95,18 mln zł w I poł. 2019 r. wobec 38,27 mln zł rok wcześniej.

“Pierwsze półrocze 2019 to przesunięcie przychodów z “Fishing Clash” na nowy, wyższy poziom w związku z rozwojem gry i zapowiadanym skalowaniem budżetów marketingowych. Konsekwentnie stosujemy politykę stopniowego, umiarkowanego wzrostu wydatków. Jesteśmy zadowoleni z poziomu zwrotów z inwestycji i z perspektywy ostatnich kilku miesięcy uważamy to podejście za optymalne. Wysokie przychody z “Fishing Clash” wygenerowane w ostatnich miesiącach, w tym w lipcu, są tego najlepszym przykładem. Gra jest przez nas cały czas rozwijana i uatrakcyjniana, m.in. poprzez wprowadzanie nowych elementów, funkcjonalności oraz działaniami związanymi z live-ops” – powiedział wiceprezes Arkadiusz Pernal, cytowany w osobnym komunikacie.

“Prowadzimy także prace nad uruchomieniem gry “Fishing Clash” na rynku chińskim – na przełom sierpnia i września br. planowana jest pierwsza aktywność na tym rynku. Jesteśmy przygotowani do soft launchu na platformie iOS, jednak decyzja o takiej aktywności zależy w całości od naszego partnera na rynku chińskim, firmy Netease” – dodał Pernal.

Zespół Ten Square Games pracuje obecnie nad czterema różnymi produkcjami. Już w IV kwartale br. planowany jest soft launch gry hobbystycznej. Kolejny projekt – nowa produkcja spółki – gra “Golf Rush” (soft launch w kwietniu br.) przechodzi aktualnie weryfikację parametrów i optymalizację rozgrywki. Zespół odpowiedzialny za ten projekt wprowadza obecnie zmiany w modelu gry, mechanice oraz designie. Gra jest dostępna na 6 rynkach (Polska, Włochy, Australia, Brazylia, Indonezja oraz Indie). Poza tym, Ten Square Games planuje wprowadzenie na rynek dwóch produkcji z obszaru gier dla kobiet – na chwilę obecną powstały grywalne wersje obu gier, a prace nad ich rozwojem prowadzone są zgodnie z założonym harmonogramem, podano także.

“Dzięki dobrze poukładanej organizacji, wszystkie cztery nowe projekty są realizowane równolegle i zgodnie z założeniami. Różnorodność produkcji wynika z wnikliwego researchu – do nowych projektów podchodzimy w przemyślany, analityczny sposób. Tą wiedzą staramy się dzielić na organizowanych przez nas imprezach branżowych jak np. Free2Play meetup. Odpowiadając na coraz większe zapotrzebowanie rynku staramy się tworzyć społeczność gamingową lokalnie – już w dniach 13-15 września zapraszamy pasjonatów na organizowane przez nas Fifty-Fifty Game Jam we Wrocławiu” – dodał Arkadiusz Pernal.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2019 r. wyniósł 23,01 mln zł wobec 13,09 mln zł zysku rok wcześniej.

Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here