Naga Markets



tarczyńskiTarczyński jest producentem wyrobów wędliniarskich w Polsce, oferującym produkty pod markami Tarczyński, Dobrosława oraz Starpeck. Grupa produkuje ok. 500 wyrobów mięsno-wędliniarskich. Strategicznym obszarem działalności jest segment produktów premium. Spółka zadebiutowała na rynku głównym warszawskiej giełdy w czerwcu 2013 r.

Spółka wypracowała 25,7 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2018 r. wobec 23,45 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 760,42 mln zł w 2018 r. wobec 732,84 mln zł rok wcześniej.

Zysk operacyjny wyniósł 44,87 mln zł wobec 36,57 mln zł zysku rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2018 r. wyniósł 28,46 mln zł wobec 24,42 mln zł zysku rok wcześniej.

Sytuacja na wykresie:

Notowania specjalnie nie reagują na opublikowane wyniki. Ciekawie prezentuje się sytuacja techniczna w szerszym horyzoncie. Na wykresie tygodniowym, widać że cena po ostatnich wzrostach wróciła w trakcie korekty do strefy wsparcia opartej o serię wcześniejszych szczytów. Wydaje się więc, że okolice 15 zł mogą być bronione i w dłuższym okresie czasu posłużyć do kolejnego odbicia w górę.

tarczynski
źródło xStation 5

Czytaj także: 11BIT Studios [11B], Oponeo [OPN] – Gorące spółki dnia 1.04.2019



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here