Naga Markets



Tarczyński odnotował 28,29 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2019 r. wobec 25,7 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Zysk operacyjny wyniósł 51,71 mln zł wobec 44,88 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 877,78 mln zł w 2019 r. wobec 760,42 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2019 r. wyniósł 29,66 mln zł wobec 28,46 mln zł zysku rok wcześniej.

Te artykuły również Cię zainteresują

“W roku 2019 koncentrowaliśmy się na dalszej specjalizacji i budowaniu efektywności organizacji. Osiągnęliśmy w tym okresie nadwyżkę EBITDA na poziomie przekraczającym 81 mln zł, co daje roczną dynamikę w wysokości 10,6% i poziom rentowności 9,2% w odniesieniu do wielkości sprzedaży. Wypracowaliśmy w roku 2019 zysk netto w kwocie 28,2 mln zł, co daje ponad 10% rocznego przyrostu i rentowność na poziomie 3,2% w odniesieniu do wielkości sprzedaży. Zysk przypadający na jedną akcję wyniósł za 2019 rok 2,49 zł” – napisał prezes Jacek Tarczyński w liście dołączonym do raportu rocznego.

Tarczyński jest producentem wyrobów wędliniarskich w Polsce, oferującym produkty pod markami Tarczyński, Dobrosława oraz Starpeck. Strategicznym obszarem działalności jest segment produktów premium. Spółka zadebiutowała na rynku głównym warszawskiej giełdy w czerwcu 2013 r.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here