Naga Markets



Sunday Energy z sukcesem zakończył zapisy w pierwszej transzy emisji akcji Sunday Energy S.A., dostawca rozwiązań z rynku fotowoltaiki, zakończył przyjmowanie zapisów na akcje w ramach I transzy obejmującej do 100 tys. akcji spółki, skierowanej do większych inwestorów. Spółka pozyskała maksymalną zakładaną kwotę 2,5 mln zł. II transza obejmująca emisję akcji o wartości do 1,5 mln zł rozpocznie się 10 grudnia, a  jej warunki są od pierwszego dnia emisji prezentowane na platformie CrowdConnect.pl. Firmą inwestycyjną świadczącą usługę oferowania akcji jest Dom Maklerski INC S.A.

Sunday Energy przeznaczy środki głównie na rozszerzenie oferty handlowej i ekspansję zagraniczną

Emisja obejmuje do 160 tys. akcji spółki o łącznej wartości 4 mln zł. Środki będą przeznaczone na rozszerzenie oferty handlowej, ekspansję zagraniczną, budowę portfela farm fotowoltaicznych i innowacyjnych usług dla uczestników rynku fotowoltaicznego.

Te artykuły również Cię zainteresują




– Z radością przyjęliśmy informację o zakończeniu I transzy emisji akcji. Dziękujemy za okazane zaufanie i wierzymy w osiągnięcie sukcesu w II transzy zapisów, którą rozpoczniemy 10 grudnia. Pozyskane środki przyspieszą wzrost skali biznesu fotowoltaicznego, tj. sprzedaży paneli PV i inwerterów, ekspansję zagraniczną na Węgrzech, rozwój projektów farm PV oraz nowych innowacyjnych linii biznesowych – mówi Michał Sochacki, Prezes Zarządu Sunday Energy S.A.

4 grudnia na stronie spółki (http://emisja.sundayenergy.pl) oraz na platformie CrowdConnect.pl prowadzonej przez Dom Maklerski INC S.A., zostały opublikowane informacje dotyczące warunków zapisów na akcje spółki. Zapisy na akcje w ramach drugiej transzy będą przyjmowane przez Sunday Energy S.A. w dniach 10-17 grudnia. Spółka poprzez zakończenie zapisów w I transzy emisji akcji – zrealizowała cel minimalny w postaci pozyskania 2,5 mln zł, maksymalnym celem jest zebranie 4 mln zł.

Sunday Energy skokowo zwiększa sprzedaż paneli i urządzeń PV. Spółka w październiku 2020 roku wypracowała 1,35 mln zł przychodów ze sprzedaży, wobec 0,62 i 0,55 mln zł odpowiednio we wrześniu i sierpniu 2020 roku. Z kolei w całym III kwartale br. firma osiągnęła łącznie 1,69 mln zł przychodów, wobec 1,07 mln zł w II kwartale i 0,1 mln zł w okresie styczeń-marzec 2020 roku. Firma oczekuje w 2021 roku kontynuacji dotychczasowych trendów sprzedażowych.

Działalność Sunday Energy opiera się na podstawowym filarze fotowoltaicznym, bazującym na imporcie i sprzedaży klientom hurtowym paneli fotowoltaicznych (PV) oraz innych komponentów (m.in. inwertery, pompy ciepła). Spółka oferuje asortyment fotowoltaiczny także odbiorcom indywidualnym poprzez sklep e-commerce www.sundayenergy.pl i rozwija projekty deweloperskie własnych farm fotowoltaicznych. W drugim obszarze new business spółka chce rozwijać innowacyjne usługi dla rynku PV – tj. rozwiązania poprawiające komunikację oraz rozwój narzędzi do zarządzania ofertami i usługami w relacjach B2C i B2B oraz usługi wsparcia dla instytucji finansujących rynek OZE (w zakresie demontażu, testowania, serwisu, magazynowania i dalszej sprzedaży paneli i urządzeń PV). Niezależnie od rozwoju nowych linii, główną działalnością spółki jest sprzedaż rozwiązań PV, która będzie generować synergie z nowymi kierunkami
i obszarem farm fotowoltaicznych.

Autor poleca również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here