Naga Markets



Columbus Energy: raport za I kw. 2020 r. potwierdza olbrzymi wzrost zysku bruttoSunday Energy S.A., dostawca rozwiązań z rynku fotowoltaiki, zakończył emisję akcji, pozyskując zakładaną kwotę 4 mln zł. Grono Akcjonariuszy spółki powiększyło się o 194 podmioty. Model biznesowy oparty na kilku filarach, współpraca z wiodącymi producentami urządzeń, jak DAH Solar, Leapton Solar i Kehua Tech, działalność w e-commerce, czy rynek PV wspierany wymaganiami UE o neutralności klimatycznej to wybrane czynniki tworzące potencjał spółki.

Sunday Energy w I transzy dla dużych inwestorów oferowała 100 tys. akcji o wartości 2,5 mln zł

W I transzy dla dużych inwestorów spółka oferowała 100 tys. akcji o wartości 2,5 mln zł. Druga transza obejmowała 60 tys. akcji o wartości 1,5 mln zł. Cena emisyjna wynosiła 25 zł. Informacje o akcjach i warunkach ich nabycia były opublikowane od pierwszego dnia oferty publicznej na stronie CrowdConnect.pl oraz stronie internetowej Sunday Energy S.A., na której inwestorzy składali zapisy na akcje.

Te artykuły również Cię zainteresują




– Emisja akcji Sunday Energy okazała się sukcesem. Dziękujemy naszym nowym Akcjonariuszom za okazałe zaufanie i wiarę w spółkę. Zarówno I, jak i II transza akcji w ramach emisji zakończyły się powodzeniem – co nas cieszy, a jednocześnie motywuje do dalszej pracy. Mamy przed sobą ambitne cele, które wraz z perspektywami rynkowymi i potencjałem spółki pozytywnie rokują dla wszystkich inwestorów spółki – mówi Michał Sochacki, Prezes Zarządu Sunday Energy S.A.

Spółka w Dokumencie Ofertowym przedstawiła następujące cele strategiczne:

  • rozszerzenie oferty handlowej o panele o mocy 400W i więcej,
  • tworzenie farm fotowoltaicznych, w tym inwestycje w spółki dedykowane do projektowania oraz budowy farm PV. Strategią firmy jest obejmowanie w takich spółkach większościowych udziałów
    i przygotowywanie nowych projektów budowy farm,
  • uruchomienie nowej linii biznesowej – usługa demontażu, testowania, serwisowania, magazynowania oraz handlu używanymi komponentami OZE,
  • ekspansja zagraniczna.

W ślad za systematyczną realizacją kolejnych kroków milowych Sunday Energy, chcemy zadebiutować na rynku NewConnect w 2021 roku. Krok ten wzmocni naszą pozycję w branży, zwiększy transparentność i wiarygodność spółki oraz pozwoli na uzyskanie jej wyceny rynkowej – dodaje Michał Sochacki.

Sunday Energy S.A. skokowo zwiększa sprzedaż paneli i urządzeń PV. Spółka w październiku 2020 roku wypracowała 1,35 mln zł przychodów ze sprzedaży, wobec 0,62 i 0,55 mln zł odpowiednio we wrześniu i sierpniu 2020 roku. Z kolei w całym III kwartale br. firma osiągnęła łącznie 1,69 mln zł przychodów, wobec 1,07 mln zł w II kwartale i 0,1 mln zł w okresie styczeń-marzec 2020 roku. Firma zakłada w 2021 roku kontynuację dotychczasowych trendów.

Autor poleca również: 



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here