Naga Markets



Oskar Kaszyński
Oskar Kaszyński, prezes Studia panika gościem Comparic24.tv

Czy kiedykolwiek marzyłeś o tym żeby związać się ze szklanym ekranem? Być może niektórzy nas widzieli się w roli aktora, reżysera, bądź scenarzysty. Inni z kolei mogli pomyśleć o tym, jak niezwykła i dochodowa byłaby praca producenta filmowego. Studio filmowe Panika S.A. rozpoczęło equity crowdfunding poprzez platformę Beesfund, dzięki któremu inwestorzy indywidualni mają możliwość nabycia udziałów studia i partycypacji w jego zyskach. Więcej o projekcie opowiada Oskar Kaszyński stojący za Paniką.


Panika zebrała ponad 500 tysięcy. Liczy łącznie na 2 miliony złotych

Jak wynika z informacji zawartych na stronie akcji crowdfundingowej spółki Panika, do tej pory udało się pozyskać 590 inwestorów oraz zebrać ponad 500 tysięcy złotych (stan na 17 września 2019). Docelowo firma do pierwszej połowy października chce zebrać łącznie 2 miliony złotych i zaoferować inwestorom zwrot z inwestycji rzędu 15%. Cena pojedynczej akcji została ustalona na 0,2 zł a do obrotu trafiło ponad 10 milionów papierów potwierdzających udziały we własności oraz zyskach przedsiębiorstwa.

„Studio Panika jest firmą produkcyjną. W dużym skrócie – robimy filmy. I robimy je od początku do końca: opracowujemy koncept, piszemy scenariusz, robimy zdjęcia, montaż, dźwięk i koloryzację filmów” – komentuje na antenie Comparic24.tv pomysłodawca projektu, Oskar Kaszyński.

Do tej pory Studio Panika przygotowało około 200 filmów i klipów, a wartość całego projektu jest wyceniana na ponad 7 milionów. W ramach modelu biznesowego spółka zarabia główne na produkcjach filmowych, a kolejne 40% przychodów czerpie z wynajmu powierzchni studia i sprzętu filmowego, organizacji eventów oraz koncertów. Pieniądze z emisji akcji mają pozwolić do 2023 roku osiągnąć roczne przychody na poziomie 4,5 mln zł, a środki zostaną przeznaczone na wejście na zagraniczne rynki (15%), otwarcie warszawskiego biura (15%) i rozbudowę zespołu (15%). Kolejne 30% pozyskanej kwoty zostanie przeznaczone na zakup nowego sprzętu, a reszta na reklamę, marketing oraz na rezerwy do pokrycia kosztów działalności operacyjnej.

Najwięksi inwestorzy mogą liczyć na produkcję spotu o budżecie 20 tysięcy złotych i stały rabat 20% na usługi studia. Już teraz sprawdź szczegóły emisji.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here