Naga Markets



Spadki na rynkuCałkowita sprzedaż Tatry Mountain Resorts (TMR) spadła o 15,7% r/r w sezonie letnim 2020 (1 maja – 30 września), podała spółka. W tym sprzedaż biletów na koleje linowe spadła o 16,7% r/r, sprzedaż w parkach rozrywki o 34,9%, sprzedaż w gastronomii o 11,7%, sprzedaż sklepów sportowych i usług o 18,2%, a hoteli o 5,3%. Wzrosły przychody w segmencie golf – o 18,6% r/r.

 Sprzedaż TMR spadła o 15,7% r/r w sezonie letnim 2020

Spółka podała też, że liczba turystów/odwiedzających spadła w skali roku o 16,8% w ośrodkach górskich i o 23,8% w parkach rozrywki.

Wykorzystanie miejsc w hotelach (średnia ważona) spadło o 12,9 pkt proc., natomiast średnia cena noclegu wzrosła o 3%.

Te artykuły również Cię zainteresują

Zestawienie obejmuje ośrodki górskie na Słowacji: Jasná Nízke Tatry; Vysoké Tatry – Tatranská Lomnica, Starý Smokovec i Štrbské Pleso; w Austrii: Mölltaler Gletscher i Ankogel, w Polsce: Szczyrk i Czechach: Ještěd. Ponadto Aquapark Tatralandia (Słowacja), Legendia – Śląskie Wesołe Miasteczko, ośrodek Golf & Ski Resort Ostravice i Golf Resort Kaskáda oraz hotele na Słowacji. Zestawienie nie obejmuje segmentu nieruchomościowego.

Tatry Mountain Resorts a.s. z siedzibą w Liptovský Mikuláš jest największym podmiotem świadczącym usługi turystyczne na Słowacji. Spółka jest właścicielem i operatorem ośrodków narciarskich i hoteli w Tatrach Wysokich i Tatrach Niskich. Jest notowana na rynku głównym warszawskiej giełdy od 2012 r.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here