Naga Markets



 Spółka zależna SimFabric SA ma umowę z PlayWay-em na porting i wydanie Train Mechanic Simulator MobileMobileFabric SA, spółka zależna notowanego na NewConnect wydawcy i producent gier wideo – SimFabric SA, podpisała umowę na wydanie oraz portowanie (dostosowanie technologiczne gry do wymagań konkretnej platformy) Train Mechanic Simulator Mobile na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android. Projekt trafi do sprzedaży w pierwszym kwartale 2021 roku. Właścicielem tytułu jest PlayWay SA.

MobileFabric SA z umową na portowanie kolejnej gry

Poprzez MobileFabric rozpoczęliśmy działalność w najdynamiczniej rozwijającym się segmencie gier, którym są gry mobilne. Właśnie podpisaliśmy umowę na wydanie oraz porting projektu, którego właścicielem jest spółka PlayWay – Train Mechanic Simulator Mobile. Tym razem gracz wcieli się w rolę  serwisanta pociągów. Jego zadaniem będzie naprawa lub wymiana zużytych podzespołów. W zakładzie serwisowym pojawią się zarówno nowoczesne, elektryczne pojazdy, jak i dużo starsze modele, co będzie stanowiło spore wyzwanie. Na dziś nie chcemy zdradzać dodatkowych szczegółów, ogłosimy je wkrótce – informuje Julia Leszczyńska, prezes zarządu spółek SimFabric SA oraz Mobile Fabric SA.

Te artykuły również Cię zainteresują




Premiera gry planowana jest na pierwszy kwartał 2021 roku. Na mocy zawartej umowy, MobileFabric będzie otrzymywało wynagrodzenie w wysokości 100 proc. zysków ze sprzedaży Train Mechanic Simulator Mobile, po potrąceniu obowiązkowych opłat naliczanych przez platformy dystrybucji cyfrowej: AppStore i Google Play. Umowa z PlayWay-em została zawarta na czas nieokreślony.

Działalność MobileFabric koncentruje się na produkcji gier, głównie z gatunku symulatorów, na urządzenia mobilne z systemami Android i iOS. Spółka zajmuje się także portowaniem  gier z portfolio SimFabric na urządzenia mobilne.

Gry mobilne to kolejny filar naszej działalności, który wpisuje się w  strategię zrównoważonego rozwoju SimFabric. Szacuje się, że w 2020 roku mobilki wygenerują przychody w wysokości 77,2 mld dolarów, co oznacza wzrost o 13,3 proc. rok do roku – dodaje Emil Leszczyński, przewodniczący rady nadzorczej Spółek MobileFabric SA oraz SimFabric SA.

Według najnowszych prognoz firmy analitycznej Newzoo, w 2020 roku 2,7 miliarda graczy na świecie wyda na gry 159,3 mld dolarów. Największy wzrost wydatków będzie dotyczył projektów mobilnych. W 2023 roku rynek gier ma być wart 200 mld dolarów.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here