Naga Markets



Spółka T-Bull debiutowała na GPW 29 sierpnia 2018 roku, jednak od 2016 r. była notowana na rynku NewConnect. Znana fanom gier komputerowych z produkcji “Moto Rider GO”, w poniedziałek 10 września poinformowała o swojej pierwszej premierze na rynku chińskim gry “Top Speed”. Pomimo nowego rynku zbytu akcjonariusze nie odebrali pozytywnie najnowszej produkcji, a akcje spółki zostały przecenione w kilka dni o ok. 30%.


“Top Speed: Drag & Fast Racing” to wydana na tabletach i komputerach gra wyścigowa, w której gracz rywalizuje z bossami przestępczego podziemia w tzw. wyścigach równoległych (drag race). Dzięki podpisanej umowie między firmą T-Bull, a należącą do grupy Xiaomi, spółką Beijing Wali Internet Technologies Co. Ltd. gra będzie dystrybuowana na rynek chiński. Top Speed dostępny jest od 10 września w sklepie Mi Game Center, który posiada ponad 200 mln użytkowników na rynku chińskim.

Zysk netto spółki II kw. 2018/17 r. 725 tys. zł 1,136 mln zł
Zysk netto spółki I-II kw. 2018/17 r. 1,614 mln zł 2,385 mln zł

Gra jest oparta na modelu „free to play”, więc spółka zamierza zarabiać przede wszystkim z reklam oraz dostępnych w grze mikropłatności. Obecne statystyki pierwszej części to 31,4 mln pobrań oraz średnia wielkość płatności w grze to nieco ponad 5 dolarów. Uważa się, iż do końca 2018 roku pojawi się druga część gry pod nazwą “Top Speed 2”. Kolejne produkcje nad którymi pracuje firma to „Tank Battle Heroes” – gra wojenna, oraz „Racing Xtreme2”. Spółka poinformowała również, iż pracuje nad pierwszą grą dostępną na platformie Steam.

Zobacz również: Zapiski giełdowego spekulanta: JSW – plotki o kupnie Polimexu pogrążają kurs

Obecnie notowania oscylują przy poziomie 30 zł za akcję, podczas, gdy zaledwie tydzień temu było to 45 zł. Zwiększony wolumen 31 sierpnia, po którym rozpoczął się spadek mógł świadczyć o wyprzedaniu przez inwestora większej ilości akcji.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

Poprzedni artykułVantage Development – poprawa wyników w II kwartale
Następny artykułKNF ostrzega przed funduszem Eques Investment
Redaktor Comparic.pl. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Od 2009 roku związany z rynkami finansowymi, bez których, jak podkreśla wielokrotnie, nie wyobraża sobie życia. W latach 2016 - 2018 członek projektu Domu Traderów. Specjalizuje się w geopolityce, która w jego ocenie ma kluczowy wpływ na kształtowanie długoterminowych trendów na rynkach. Wyznaje holistyczne podejście do handlu i liczy się dla niego każda, nawet najmniejsza rynkowa przewaga. Współtwórca analizy stref wolumenowych, nie uznaje subiektywizmu w spekulacji, zagorzały zwolennik odpowiedzialnego zarządzania ryzykiem.

1 KOMENTARZ

  1. Na początku wspomniałem, że świat rzeczywisty nas ogranicza, w świecie wirtualnym możemy
    kompletnie zapomnieć o odpowiedzialności i problemach i po prostu się odstresować, jednak
    warto pamiętać, aby nie przenosić świata wirtualnego do rzeczywistego i wszystko, co robimy
    robić z głową, ponieważ zbyt długie korzystanie z gier jest po prostu szkodliwe. Zmierzając
    do końca, chciałbym zwrócić uwagę na jeszcze jeden ważny szczegół. Gry akcji napędzają
    rozwój, może wydawać się odwrotnie, ale w praktyce dzięki ogromnemu popytowi
    producenci prześcigają się w produkcji coraz lepszych i nowszych urządzeń do rozgrywki. Zobacz też: https://gameclash.pl/gry-akcji/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here