Naga Markets



SoftBlue liczy na efekty przejęcia biznesu easyCALL za ok. 6 miesięcySoftBlue liczy, że efekty przejęcia biznesu easyCALL będą widoczne za ok. 6 miesięcy i planuje ekspansję zagraniczną tego biznesu, poinformował ISBtech prezes Michał Kierul.

InvestCuffs

Softblue prognozuje przyszłe efekty przejęcia biznesu easyCALL

“Usługi już działają. Obecnie odświeżamy projekty i wdrażamy nowe. Planujemy, aby efekty tego były widoczne za około 6 miesięcy. W ramach przejęcia nastąpiło poszerzenie oferty SoftBlue. Planujemy także ekspansję zagraniczną” – powiedział ISBtech Kierul.

Te artykuły również Cię zainteresują




Dodał, że wprowadzana jest m.in. nowa jakość obsługi usługi serwisu.

“Skupiamy się na tym, żeby była jak najwyższa. Obecnie pracujemy nad marketingiem i SEO. Bardzo istotne są dla nas również rozwój oraz optymalizacja, dzięki którym system będzie jeszcze bardziej doskonały. W naszej współpracy jest duża synergia – SoftBlue ma kadrę informatyczną, której firma easyCALL miała ograniczone zasoby. Połączenie tych dwóch podmiotów daje wartość dodaną, zarówno dla SoftBlue, jak i dla easyCALL” – stwierdził prezes.

Pod koniec ub.r. SoftBlue sfinalizowało transakcję zakupu zorganizowanej części przedsiębiorstwa firmy telekomunikacyjnej easyCALL. Wówczas wskazywało, że na jej strukturach utworzy zaawansowane rozwiązania technologiczne oraz zapewni zaplecze specjalistyczne do rozwoju i wsparcia w zakresie nowych produktów telekomunikacyjnych. easyCALL współpracuje m.in. z podmiotami takimi jak Orange i Netia.

SoftBlue to innowacyjna spółka, która powstała 2003 roku w Bydgoszczy. Firma komercjalizuje badania naukowe oraz prowadzi działania doradcze dla instytucji publicznych i biznesu, a także projekty dedykowane systemom IT. Od 2015 roku spółka jest notowana na rynku NewConnect.

Autor: Sebastian Gawłowski



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here