Naga Markets



Skinwallet, platforma do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo, notuje ciągły wzrost zainteresowania. Liczba aktywnych użytkowników korzystających z platformy w czerwcu wzrosła aż o 300 procent rok do roku, natomiast łączna liczba użytkowników platformy w I półroczu br. była o 150 procent wyższa niż w całym 2019 roku. Ponadto w czerwcu platforma odnotowała po raz kolejny ponad 1 mln zł przychodów. Spółka intensyfikuje działania marketingowe mające na celu zwiększenie zasięgów oraz kontynuuje przygotowania do debiutu na NewConnect.

Skinwallet ze wzrostem aktywnych użytkowników. Sukces platformy

W ciągu ostatnich miesięcy odnotowaliśmy istotny wzrost aktywnych użytkowników platformy Instant. W zeszłym miesiącu było ich 4-krotnie więcej niż w czerwcu zeszłego roku. Jest to potwierdzenie ponadprzeciętnej skuteczności naszej strategii marketingowej. Dlatego intensyfikujemy działania mające na celu promocję zarówno platformy Instant, jak i nowej platformy Marketplace, która niebawem zostanie uruchomiona. Regularnie powiększamy również nasz zespół o nowych specjalistów, szczególnie z dziedzin marketingu oraz analizy danych, aby zwiększać nasze zasięgi – komentuje Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.

Spółka nieustannie rozwija platformę Instant w ramach której użytkownicy mogą sprzedać spółce skiny za natychmiastowy przelew środków na wskazane konto. Dzięki wdrożeniu w maju br. systemu Qiwi, dostęp do błyskawicznej sprzedaży skórek otrzymało miliony graczy z krajów rosyjskojęzycznych. W ubiegłym miesiącu uproszczono i przebudowano też elementy systemu odpowiedzialnego za konfigurację i wybór systemu do wypłat. Zmieniono również interface, który zawiera teraz więcej przydatnych dla użytkowników informacji, przez co platforma staje się prostsza w użyciu.

Spółka jest również na ostatnim etapie przygotowań do uruchomienia nowej platformy Marketplace, w ramach której użytkownicy będą mogli sprzedawać i kupować skiny z gier CS:GO, Dota 2 oraz Team Fortress bezpośrednio od innych użytkowników.

Jesteśmy na ostatniej prostej jeśli chodzi o prace nad Marketplace. Mamy już opracowane mechanizmy procesu zakupu przedmiotów przez graczy oraz wysyłania ich na konkretne konto Steam. Wzbogaciliśmy również katalog produktów, który będzie dostępny po uruchomieniu platformy  – dodaje Kornel Szwaja.

Skinwallet jest też coraz bliżej wejścia na rynek NewConnect. Spółka w tym miesiącu złożyła na GPW Dokument Informacyjny w trybie formalnym oraz pozostaje w stałym kontakcie z przedstawicielami giełdy.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Poprzedni artykułO wykresach ani słowa: USD/CAD, EUR/CHF, AUD/JPY
Następny artykułNasdaq100 i S&P500 mocno pną się w górę
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here