Naga Markets



SFD SA rozpoczyna działalność operacyjną w CzechachW dniu 4 maja 2021 r. SFD S.A rozpoczyna sprzedaż do klientów detalicznym w Czechach przez własną platformę e-commerce. To pierwszy rynek zagraniczny Spółki, gdzie Zarząd podjął decyzję o rozpoczęciu sprzedaży w modelu sprawdzonym w Polsce: e-commerce + bezpośrednie dostawy do klientów + mocny marketing. Trzonem sprzedaży będą marki własne i best sellery, a dostawy do klientów będą realizowane bezpośrednio z magazynu Spółki w Opolu.

SFD rozszerza swoją działalność

Sprzedaż produktów przez własne kanały e-commerce to nasza kluczowa kompetencja. Rozważaliśmy różne rynki ekspansji i postawiliśmy na Czechy. To spory rynek, a Czesi lubią uprawiać sport i wiemy, że możemy im z powodzeniem zaoferować nasze produkty. Teraz będziemy wdrażać tam plan marketingowy sprawdzony w Polsce.– skomentował Mateusz Pazdan, prezes zarządu SFD S.A. – wierzę, że w Czechach osiągniemy sukces, który pozytywnie wpłynie na wyniki finansowe Spółki i pozwoli nam myśleć o kolejnych krokach w ekspansji geograficznej.

Te artykuły również Cię zainteresują




Spółka na rynku czeskim będzie oferować głównie produkty marki własnej ALLNUTRITION, które będą dostępne dla klientów poprzez własną platformę e-commerce i dostarczane bezpośrednio do odbiorców z magazynu Spółki w Opolu. Wkrótce rozpocznie się kampania marketingowa oparta o współpracę z influencerami i ambasadorami, tak aby wesprzeć początek sprzedaży zaplanowany na 4 maja 2021r. i zwiększać jej skalę w nadchodzących kwartałach.

Autor poleca również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: notowania bitcoina | pgnig notowania | nasdaq index notowania | kurs gbp | prognozy kryptowalut |



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here