Naga Markets



SFD SA przedstawia raport miesięczny za marzec 2021 r.Według wstępnych wyliczeń SFD SA w marcu 2021 roku zrealizował przychody na poziomie ok. 23.767.673,59 zł netto, co stanowi blisko 145% wartości przychodów osiągniętych w marcu 2020 roku (kiedy to wyniosły 16.444.028,05 zł).

SFD SA przedstawia swoje wyniki

Jednocześnie według wstępnych wyliczeń w całym okresie od stycznia do marca 2021 roku przychody Spółki wyniosły 64.243.991,33 zł netto, co stanowi blisko 142% przychodów osiągniętych w analogicznym okresie 2020 roku (kiedy to wyniosły 45.338.821,64 zł).

Te artykuły również Cię zainteresują




– E-commerce to nadal fundament naszej sprzedaży, wciąż dynamicznie rośnie i w 1 kwartale 2021 r. stanowił ponad 72% przychodów przy rekordowej sprzedaży kwartalnej na poziomie 64,2 mln zł i przy zwiększającej się liczbie sklepów stacjonarnych. Wzrost wolumenu sprzedaży przez internet to bardzo dobra wiadomość dla akcjonariuszy. Pokazuje, że nasi klienci mają potrzebę dbania o zdrowie i kondycję organizmu nawet w czasie ograniczonych możliwości treningowych. Dodatkowo żywność dietetyczna, produkty bez cukru, dieta bogata w białko i suplementacja preparatami witaminowymi i obniżającymi stres to dobry wybór w przypadku ograniczonego ruchu i aktualnych obostrzeń. Wiele naszych produktów poprawia odporność organizmu, a dodatkowo należy pamiętać, że osoby otyłe są bardziej narażone na ciężki przebieg Covidpodkreśla Mateusz Pazdan, prezes zarządu SFD S.A.

– Jednocześnie jesteśmy odporni na ograniczenia wprowadzane w handlu stacjonarnym, nowe sklepy własne i franczyzowe otwieramy również poza centrami handlowymi, w miejscach dostępnych dla klientów bez względu na decyzje administracyjne, a te w galeriach również są czynne i dostępne dla naszych klientów ze względu na przedmiot sprzedaży, ponieważ suplementy to żywność. W ofercie mamy także specjalistyczne produkty na poprawę odporności. Prowadzimy szkolenia dla sprzedawców naszych franczyz i sklepów własnych, które dają wymierne rezultaty w postaci dużo większej sprzedaży. Tutaj także widzimy ogromny potencjał na dalszy rozwój – dodał Mateusz Pazdan

Z pozostałych informacji:

  • Pion Produkcji i Zamówień wprowadził w marcu do obrotu 3 nowe produkty marki ALLNUTRITION: ALLDEYNN Colarose Fish, Brain Focus oraz Good Trip.
  • Dział Dystrybucji Krajowej otworzył 1 nowy sklep własny w Białymstoku oraz 3 sklepy franczyzowe w miastach: Nowogard, Kielce, Oława.
  • Dział E-commerce dodał 25 nowych produktów do sprzedaży przez Amazon w modelu Fulfillment by Amazon.
  • Dział Farmacji powiększył swój zespół, dzięki czemu swoim zasięgiem obejmie sprzedaż o kolejne województwa: Lubuskie oraz Zachodniopomorskie

Autor poleca również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: akcje bml | akcje lotosu | nasdaq | cd projekt red akcje | de30 dax |


Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here