Naga Markets



Odział Santander BankSantander Bank Polska w czasie pandemii COVID-19, nieustannie pracuje nad tym, by produkty i usługi były jeszcze bardziej dostępne, bez wychodzenia z domu. Bank chce umożliwić wygodną obsługę również tym klientom, którzy dotychczas nie korzystali z usług bankowości internetowej.

Santander BP ułatwi dostęp do usług bez wychodzenia z domu

Według badań Mastercard, w ubiegłym roku aż 96 proc. polskich internautów korzystało z bankowości internetowej. Co najmniej raz w tygodniu serwisu bankowości internetowej lub bankowej aplikacji mobilnej używało natomiast 56 proc. badanych . Coraz chętniej zakładamy też konta online, bez wizyt w placówkach banków. Dziś, z jednej strony to konieczność spowodowana izolacją w związku z koronawirusem, z drugiej – duża oszczędność czasu i wygoda.

Systemy bankowości internetowej i mobilnej pozwalają załatwić zdecydowaną większość podstawowych operacji na rachunkach wprost sprzed ekranu komputera lub smartfonu. Chcemy umożliwić obsługę również tym klientom, którzy dotychczas nie korzystali z usług Santander Internet – a w związku z ograniczeniami kontaktów bezpośrednich, mogą mieć utrudniony dostęp do oferty banku – komentuje Joanna Wcisło, dyrektor Multikanałowego Centrum Komunikacji w Santander Bank Polska

W ostatnich dniach Santander Bank Polska wprowadził dla klientów, którzy nie korzystają z bankowości internetowej możliwość realizacji za pośrednictwem infolinii:

  • otwarcia usług elektronicznych,
  • wnioskowania o kartę debetową,
  • nadania nowego PIN do karty,
  • zmiany numeru telefonu do 3D Secure,
  • zwiększenia limitu przelewów w bankowości elektronicznej,
  • wnioskowania o zaświadczenia o produkcie,
  • wnioskowania o wypłatę transzy kredytu hipotecznego.Nasze Multikanałowe Centrum Komunikacji to o wiele więcej niż tylko call center. Do komunikacji z klientami wykorzystujemy wideo, chat, telefon, e-mail, Skype’a, Facebooka i Twittera. Chcemy, by rozwiązania, które wprowadzamy pomogły naszym Klientom w obecnej, trudnej sytuacji. Liczymy również na to, że wspólne bankowanie okaże się dla nich łatwiejsze, kiedy będą korzystać z nowych narzędzi – mówi Joanna Wcisło.

Digitalizacja procesów i zmiany „paperless” trwają w banku od dłuższego czasu. Jednym z ostatnio wdrożonych procesów elektronicznych jest autoryzacja transakcji smsKodem w oddziałach banku. Nowy proces skraca zarówno czas obsługi klienta jak i ogranicza wykorzystanie dokumentów papierowych.

Procesom realizowanym w MCK, Santander Online i coraz częściej w oddziałach, z pomocą przychodzą elektroniczna autoryzacja i składanie oświadczeń woli w granicach określonych Prawem Bankowym. Za tym idzie ekologiczny, elektroniczny obieg dokumentów, zdecydowanie bliższy naszej planecie. W Santander Bank Polska prowadzimy działania odpowiedzialnego biznesu i m.in. zmniejszamy zużycie papieru, by chronić środowisko – dodaje Joanna Wcisło.

Obecnie trwają prace nad kolejnymi procesami, które ułatwią zdalny dostęp do oferty banku.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Poprzedni artykułKontynuacja konsolidacji na wykresie srebra
Następny artykułRynki wskazują na ujemne stopy procentowe w USA, mimo przeciwnych zapewnień Fed
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here