Naga Markets



Rynek gier VR w Polsce - rozmowa z Aleksandrem Cabanem, członkiem zarządu Iron VRW połowie tygodnia odbyła się rozmowa z członkiem zarządu spółek Iron VR S.A. i Carbon Studio – Aleksandrem Cebanem, działającej na co dzień na rynku gamingowym. Rozmowa poruszyła tematy: specyfiki gier i rynku VR, perspektyw dla tego typu gier na polskim rynku oraz o planach spółek Iron VR S.A. i Carbon Studio na najbliższe miesiące. Spotkanie poprowadził redaktor naczelny Comparic24.TV – Marcin Wenus.

  • W środę, na antenie Comparic24.tv została przeprowadzona rozmowa z członkiem zarządu Iron VR S.A. i Carbon Studio.
  • Padły pytania dotyczące specyfiki gier i rynku VR.
  • Aleksander Ceban wypowiedział się także o planach spółek Iron VR S.A. i Carbon Studio na najbliższe miesiące.

Te artykuły również Cię zainteresują




Zobacz również: Boombit na wsparciu. Kurs nie zareagował na niezłe wyniki finansowe

W przyszłym roku zadebiutuje gra Holy Chick! An Escape Room Game od Iron VR

Pierwszym, autorskim projektem Iron VR, którego premiera jest zaplanowana na 2021 rok będzie gra Holy Chick! An Escape Room Game. Spółka w ostatnim czasie podjęła również współpracę z Movie Games (spółką notowaną na małej giełdzie New Connect), który ma 10% akcji Iron VR. Za portowanie dwóch tytułów Movie Games – Alaskan Truck Simulator oraz Lust for Darkness będzie odpowiedzialna spółka zależna – Carbon Studio.

Zobacz również: Premiera Realpolitiks II od Jujubee już 5 listopada! Rozmowa z prezesem Michałem Stępieniem

Obecnie Iron VR jest w trakcie przeprowadzania emisji akcji, w ramach której spółka chce pozyskać sumę 2,5 mln zł. Kwota ta ma zostać przeznaczona na rozwój studia oraz produkcję gier w wirtualnej rzeczywistości. Spółka jest w trakcie przygotowań do debiutu na giełdzie NewConnect – zapleczu GPW.

Iron VR zostało założone przez Carbon Studio w tym roku. Spółka chce specjalizować się w produkcji mniejszych, autorskich produkcji przeznaczonych na gogle wirtualnej rzeczywistości. Dodatkowo, zgodnie z planami Iron VR, spółka zamierza dywersyfikować swoją działalność poprzez portowanie gier zewnętrznych podmiotów. W tym zakresie podjęto już współpracę z Movie Games.

Czym jest VR (Virtual Reality) – Wirtualna rzeczywistość?

Choć historia Virtual Reality (wirtualnej rzeczywistości) sięga lat 80., prawdziwy, eksplozywny wzrost popularności zaczęło przeżywać przed kilkoma laty, gdy na rynku zadebiutowały gogle z wbudowanym ekranem (headsety), nakładane na głowę w taki sposób, by obraz wyświetlany był tuż przed oczami. W 2016 roku swoje urządzenia wypuściły na rynek takie firmy jak Oculus Rift, HTC Vive i PlayStation VR. Te dwa pierwsze wymagają podłączenia do silnej jednostki obliczeniowej, zaś ostatni podłączamy do konsoli Playstation.

Autor poleca również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here