Naga Markets

Zetly tworzy unikalny ekosystem i rynek tokenów klubowych, NFT, sportowych pamiątek i cyfrowego portfela w jednym miejscu dotyczących sportowców czy klubów. O tym jak rozwija się ten projekt, jakie następne kroki są w nim przewidziane na antenie comparic24.tv opowiedział gość Krzysztofa Kamińskiego – Rafał Gelner: Co-founder i COO w Zetly.

Przygotowania do IDO i zbieranie środków na MVP

Pada pytanie, kiedy fani mogą spodziewać się uruchomienia platform, na co gość odpowiada, iż jest to rozległy w czasie proces.  Na ten moment Zetly przygotowuje się do IDO, które planowane jest na koniec października na 5 launchpadach. Początkowo miało się ono odbyć już w maju br. jednak nastąpiło przesunięcie ze względu na niekorzystną sytuację na rynku, przez co zmieni się także roadmap.



Żeby zacząć budować, potrzebne są odpowiednie środki, zaś to co się udało im do tej pory zebrać nie jest wystarczające by rozpocząć dewelopment Minimum Value Product (MVP). Poszukiwani są inwestorzy, którzy chcieliby zainwestować w projekt na etapie pre-seed a także w świecie funduszy venture capital. Gość zaznacza, że gdyby mieli pieniądze dzisiaj, jutro mogliby już budować, gdyż mają już partnerów technologicznych, software house oraz gotową wstępną architekturę.

Jak dowiadujemy się z wywiadu, IDO jest jedynie jednym z elementów pozyskania pieniędzy – ok. 2%, co przekłada się na kwotę ok. 770k USD, za co można wybudować MVP i się wylistować. Samo IDO jest przeprowadzane bardziej „dla społeczności, dla hypu, dla informacji, dla poszerzenia kanałów, networkingu, akcji marketingowych.” Jeśli chodzi o listing, to rozważana jest opcja DEX i CEX. Prowadzone są rozmowy z giełdami z tier 1 takimi jak KuCoin, Huobi czy gate.io.

Co do tej pory zdążono zrobić?

Twórcy projektu zdążyli już zbudować networking i społeczność w kilku krajach i skupiają się na marketingu, partnerstwach a także edukacji – w tym celu powołano fundację.

MVP jest o tyle istotny, iż zdaniem gościa przyniesie on „efekt kuli śnieżnej, napędzanie się wieloma partnerstwami, że te pieniądze na dalszy dewelopment przyjdą o wiele szybciej.

Jeśli chodzi o partnerstwa, to cały czas toczą się rozmowy m.in. z Lechem , klubami żużlowymi, siatkarskimi, Czeską Federacją Koszykówki, planowane jest także wejście na bardzo atrakcyjny rynek turecki. Udało się nawiązać partnerstwo z Polską Federacją Koszykówki. Natomiast jednym z hamulców jest zrozumienie na czym polega Web3 czy blockchain.

XTB

Program pilotażowy

Wkrótce ogłoszony będzie pilotażowy program dla 3 klubów zwany Sports Metaverse. W tym celu Zetly nawiązało partnerstwo z firmą z USA, która ma opatentowaną technologię do skanowania przestrzeni stadionowej tworząc jego cyfrowy odpowiednik.  Przy zastosowaniu VR, AR i geolokacji będzie można wejść na stadion swoim awatarem i kupić np. koszulkę.

– Rozwiązanie skierowane dla fanów, dla klubów, dla sponsorów. Rozwiązanie, które doskonale komponuje się w obecny rynek i z obecnymi rozwiązaniami dla fan engagement, dla nowych strumieni przychodów, dla klubów, dla sponsorów. – 

Autor poleca również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: ccc akcje prognozy | eurocash akcje rekomendacje | cfd jak grać | gpw neuca | datawalk akcje rekomendacje | funt brytyjski kurs | cena akcji polenergia |



Śledź nas w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>






Poprzedni artykułMerge Ethereum za nami. Cena w dół
Następny artykułT-Bull S.A. przedstawia podsumowanie sierpnia 2022 roku
Absolwent anglistyki na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej, tłumacz przysięgły języka angielskiego specjalizujący się w przekładzie tekstów finansowych i prawnych. Od 2013 pasjonat rynków finansowych, głównie forex, indeksów i surowców, a od 2016 kryptowalut. W swoim handlu stosuje techniki oparte na falach Eliota, wolumenie oraz liczbach Fibonacciego.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here