Naga Markets



Firma Ripple pragnie wesprzeć innowacje w tokenizacji ze szczególnym naciskiem na NFT. W tym celu postanowiła ona zapewnić twórcom tego typu tokenów wsparcie od strony kreatywnej, technicznej oraz finansowej. Z pomocy tej będą mogły skorzystać projekty tokenizowane na XRP Ledger (XRPL). Fundusz o wartości 250 mln USD ma stanowić zachętę do używania tego blockchaina publicznego. 

Ripple wesprze twórców NFT

Firma stojąca za szóstą co do wielkości kryptowalutą pod względem kapitalizacji rynkowej zauważyła, iż wielu twórców projektów związanych z tokenami niewymienialnymi obawia się problemów technicznych oraz możliwości wystąpienia braku zainteresowania wśród docelowych klientów. Z tego względu Ripple postanowiło udzielić wsparcia artystom cyfrowym, a także programistom pracujących nad NFT. W tym celu uruchomiło fundusz skoncentrowany na tym sektorze, wart 250 mln USD. 



Pomoc oferowana przez firmę z siedzibą w San Francisco skierowana została do projektów, które wykorzystają  XRPL do tokenizacji. Uważa ona, że jej blockchain z założenia jest przyjazny dla środowiska, a co więcej zmniejsza koszty transakcyjne. Zapewnione wsparcie ma objąć swoim zasięgiem aspekty techniczne, kreatywne, a także finansowe. Agencje, platformy handlowe oraz twórcy mogą ubiegać się o pomoc już teraz!

Creator Fund został utworzony we współpracy z trzema partnerami MintNFT, Mintable oraz VSA Partners. 

NFT z dużym gronem interesariuszy

Coraz więcej osób oraz firm widzi w tokenach niewymienialnych duży potencjał. Największym zainteresowaniem cieszą się te wydawane przez znanych przedsiębiorców, artystów, celebrytów, czy marki. Wśród nich znajduje się, chociażby amerykański biznesmen Mark Cuban, polska piosenkarka Dorota Rabczewska, czy sieć fast foodów Burger King!

Tokeny NFT mogą posłużyć nie tylko do nawiązywania silnych relacji z fanami, czy spekulacji, znalazły one swoje zastosowanie również w rozrywce. Do najbardziej popularnych gier je wykorzystujących należy m.in. Sorare platforma pozwalająca na rozgrywanie wirtualnych meczy za pomocą kart z wizerunkami piłkarzy zapisanych na blockchainie Ethereum, a także The Sandbox wirtualna przestrzeń zasiedlana przez użytkowników poprzez zakup NFT.

Autor poleca również:



Chcesz wrócić na stronę główną? Kliknij >>


Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas >>


Conotoxia



Obejrzyj również w Comparic24.tv:
Poprzedni artykułIncuvo bada przeniesienie ciała do wirtualnej rzeczywistości, projekt dofinansuje NCBiR
Następny artykułBitcoin wart nawet 500 tys. dol. za 10 lat, uważa Mike Novogratz
Pasjonatka nowych technologii i ich zastosowań. Nieustannie obserwuje rynek, by dostarczać swoim odbiorcom codzienną dawkę najnowszych informacji ze świata blockchaina oraz kryptowalut, zahaczając o rynek surowców. Jej zainteresowania koncentrują się zarówno na inwestycjach, jak i aspektach społecznych związanych z wirtualnymi aktywami. Z fascynacją przygląda się potencjalnej roli, jaką mogą odegrać tokeny w marketingu oraz budowie marki osobistej. W centrum jej uwagi znajduje się także kolekcjonerstwo przenoszone na płaszczyznę cyfrową. Nowinki o tokenach NFT to dla niej chleb powszedni. Zdobytą wiedzą oraz praktycznym doświadczeniem dzieli się z czytelnikami w prosty i przystępny sposób. W wolnych chwilach interesuje się także komunikacją niewerbalną oraz jej wpływem na kreowanie wizerunku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here