Naga Markets



RenderCube: premiera pełnej wersji Medieval Dynasty już w przyszłym tygodniuRenderCube w przyszłym tygodniu zaprezentuje pełną wersję swojej największej produkcji. W czwartek 23 września, Medieval Dynasty opuści earlyaccess, w którym spędził ostatnie 12 miesięcy. W tym okresie tytuł został znacząco rozbudowany przy aktywnym wsparciu społeczności graczy, a największa z aktualizacji zadebiutuje równocześnie z premierą pełnej wersji gry. Nowy trailer CGI, zaprezentowany ekskluzywnie na oficjalnym kanale prestiżowego serwisu IGN, posiada już ponad 120 tys. wyświetleń.

RenderCube: premiera gry Medieval Dynasty już w czwartek 23 września

Medieval Dynasty to największa gra łódzkiego studia. Zadebiutowała w formule wczesnego dostępu 17 września 2020 roku. Tytuł przez pierwszy tydzień sprzedaży znajdował się w TOP10 na globalnej platformie Steam, a zebrana dotąd ilość ocen wynosi ponad 18 tys., dając łączny rezultat na poziomie 91% pozytywnych komentarzy. W szczytowym momencie w tytuł na platformie Steam grało jednocześnie 18,7 tys. osób. Do tej pory gra sprzedała się w liczbie ponad 600 tys. egzemplarzy, a wishlista tytułu wynosi ponad 850 tys. zapisów.



– Już niespełna tydzień czasu dzieli nas od oficjalnej premiery pełnej wersji gry Medieval Dynasty, nad którą pracujemy z całym zespołem od ponad 2 lat. Jesteśmy bardzo zadowoleni z poziomu dopracowania naszej produkcji, a potwierdza to ocena na Steam, która utrzymuje się powyżej 90% od momentu wydania tytułu w formule Early Access. Równocześnie z premierą, w ręce graczy oddamy największą z przygotowanych przez nas aktualizacji, wprowadzającą do gry m.in. opcjonalnych bandytów grasujących losowo w okolicznych lasach, nową profesję w postaci ziołolecznictwa, nowe budynki, zwierzęta i wiele innych zmian, na których zależało fanom. Przez 12 miesięcy aktywnie ich słuchaliśmy, budując z nimi relację i rozwijając nasz tytuł zgodnie z ich oczekiwaniami – komentuje Damian Szymański, prezes zarządu RenderCube.

Gra Medieval Dynasty była w zeszłym miesiącu prezentowana na Gamescom, cieszących się największą popularnością na świecie targach elektronicznej rozrywki. Miłośnicy branży gier mogli zapoznać się z tytułem na wirtualnym stoisku w sekcji Indie Arena Booth oraz m.in. podczas Future Games Show, z którego relację obejrzało ponad 100 tys. osób.

– Nasza obecność na wydarzeniu o tak dużej skali jak targi Gamescom stanowiła ważny krok przed zaplanowaną na 23 września premierą pełnej wersji gry. Możliwość zaprezentowania szeroko najnowszych materiałów z Medieval Dynasty graczom z całego świata to była dla nas ogromna przyjemność. Cieszy mnie ich pozytywny odbiór oraz wysoki poziom zainteresowania tytułem, przygotujemy dla obecnych oraz przyszłych posiadaczy gry kilka niespodzianek w podziękowaniu za ich wkład włożony w rozwój Medieval Dynasty. Jesteśmy dumni z tego co wspólnie osiągnęliśmy – dodaje.

17 czerwca 2021 r. gra Medieval Dynasty została udostępniona w ramach usługi Microsoft Xbox Game Pass For PC. Ogłoszenie nastąpiło podczas wydarzenia Xbox Games Showcase, gdzie materiał wideo z gry został zaprezentowany na jednym nagraniu obok takich tytułów jak AmongUs, Hades czy S.T.A.L.K.E.R.

Łódzkie studio pracuje już nad edycją konsolową gry, a sam tytuł od początku produkcji był projektowany pod obsługę pada, co przyspieszy cały proces. Premiera planowana jest w pierwszym półroczu 2022 roku. W przygotowaniu jest również wersja na gogle VR w ramach umowy ze Spectral Games S.A., spółką zależną Incuvo S.A., studiem, które pracuje nad wersją VR gry Green Hell.

W zeszłym roku RenderCube S.A. osiągnęła 7,5 mln zł przychodu, a zysk netto wyniósł blisko 6 mln zł. W tym roku spółka przeprowadziła z sukcesem dwie oferty publiczne akcji, których łączna wartość wyniosła 16,8 mln zł. Zgromadzone środki zostaną przeznaczone na rozbudowę studia animacji i muzyki, zatrudnienie dodatkowych programistów z doświadczeniem w pracach nad grami wieloosobowymi oraz na powiększenie zespołu, który będzie rozwijał grę Medieval Dynasty. W obu ofertach publicznych firmą inwestycyjną świadczącą usługę oferowania akcji był Dom Maklerski INC S.A. Spółka planuje zadebiutować na rynku NewConnect jeszcze w 2021 r.

invest



Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas

Conotoxia

Obejrzyj również w Comparic24.tv:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here