Naga Markets



RenderCube: gra Medieval Dynasty z kolejną dużą aktualizacją!RenderCube S.A. konsekwentnie realizuje roadmapę dla tytułu Medieval Dynasty, który jest jednym z największych komercyjnych sukcesów w polskiej branży gier ubiegłego roku. Zgodnie z zapowiedzią studio zaimplementowało kolejną dużą aktualizację. Rozgrywka została wzbogacona o nowy system relacji, specjalne stragany na których można sprzedawać zebrane lub wyprodukowane dobra, a w okolicy pojawią się dodatkowi handlarze egzotycznych towarów.

RenderCube wzbogaca swoją grę Medieval Dynasty o nową zawartość

W najnowszej aktualizacji do gry został dodany nowy budynek w postaci straganu, do którego gracz może przypisać dowolnego osadnika, a następnie wyposażyć miejsce w przedmioty ze sprzedaży których wygeneruje dodatkową ilość monet. Ponadto w tytule został zaimplementowany nowy system relacji: od teraz postaci niezależne kobiet będą cechowały się jedną z czterech dostępnych osobowości, których prawidłowe odkrycie ułatwi dalsze budowanie z nimi więzi. W okolicznych lasach pojawił się natomiast zupełnie nowy drapieżnik w postaci rysia, a arsenał gracza został poszerzony o drewnianą kuszę.



– Gra rozwija się zgodnie z harmonogramem, a przed nami jeszcze dwie duże aktualizacje w ramach ogłoszonej roadmapy tytułu, z czego ostatni element jest najbardziej oczekiwany przez społeczność. Po włączeniu tego opcjonalnego trybu, w grze pojawiąsię bandyci, co urozmaici rozgrywkę oraz  wpłynie na obieraną przez graczy strategię rozwoju ich osad. Wszystkie nasze aktualizacje pojawiają się od razu także w usłudze Microsoft Xbox Game Pass For PC, w której tytuł Medieval Dynasty dostępny jest od 17 czerwca. Jesteśmy coraz bliżej ogłoszenia daty premiery pełnej wersji, którą chcemy oddać w ręce graczy jeszcze w tym roku – komentuje Damian Szymański, prezes zarządu RenderCube S.A.

Medieval Dynasty zadebiutowała w formule wczesnego dostępu 17 września 2020 roku. Tytuł przez pierwszy tydzień sprzedaży znajdował się w TOP10 na globalnej platformie Steam, a zebrana dotąd ilość ocen wynosi ponad 17 tys., dając łączny rezultat na poziomie 92% pozytywnych komentarzy. Gra sprzedała się już w nakładzie przekraczającym 600 tys. egzemplarzy, a jeszcze w tym roku zostanie udostępniona jej pełna wersja. Gra łączy w sobie najlepsze cechy z popularnych gatunków takich jak survivale, symulatory, RPG czy strategie.

– Dzięki nowej aktualizacji gracze zyskują kolejny sposób na generowanie środków pieniężnych w grze i jeszcze efektywniejszą możliwość zarządzania wytwarzanymi i zbieranymi dobrami. System osobowości urozmaica z kolei rozgrywkę pod kątem interakcji z postaciami niezależnymi. Nowe opcje flirtu przydadzą się zwłaszcza w momencie kiedy naszym zadaniem będzie zapoczątkowanie dynastii i znalezienie wybranki dla głównego bohatera.Od dodatkowych handlarzy zakupimy także unikalne podarunki, które mogą zostać docenione przez kobietę, jeżeli dobrze odczytaliśmy jej unikalną osobowość – dodaje Damian Szymański.

W planach na 2021 rok jest premiera pełnej wersji gry Medieval Dynasty. Obecnie studio jest w trakcie implementacji rozwiązań z drugiej ogłoszonej oficjalnie roadmapy, obejmującej aktualizacje gry do III kwartału br. Gra jest dostępna w 17 wersjach językowych i można ją nabyć na około 10 różnych platformach sprzedażowych. Spółka planuje niedługo rozpocząć pracę nad portem gry na konsole, a sam tytuł od początku produkcji był projektowany pod obsługę pada, co przyspieszy cały proces. W przygotowaniu jest już wersja na gogle VR w ramach umowy ze Spectral Games, spółką zależną Incuvo, studiem, które pracuje nad wersją VR gry Green Hell.

RenderCube w 2020 r. osiągnął 7,5 mln przychodu, a zysk netto wyniósł blisko 6 mln zł. Największy wpływ na wyniki miała premiera gry Medieval Dynasty w formule wczesnego dostępu 17 września 2020 roku. W szczytowym momencie w tytuł na platformie Steam grało jednocześnie 18,7 tys. osób.

17 czerwca 2021 r., po 9 miesiącach obecności w trybie earlyaccess, gra Medieval Dynasty została udostępniona w ramach usługi Microsoft Xbox Game Pass For PC. Ogłoszenie nastąpiło podczas wydarzenia Xbox Games Showcase, gdzie materiał wideo z gry został zaprezentowany na jednym nagraniu obok takich tytułów jak AmongUs, Hades czy S.T.A.L.K.E.R. 2.

RenderCube jest w trakcie oferty publicznej akcji, w ramach której planuje pozyskać do 5,8-7,8 mln zł. Zgromadzone środki zostaną przeznaczone na rozwój technologiczny i kompetencyjny studia, który pozwoli na zwiększenie skali działania i możliwości produkcyjnych. Równolegle prowadzona jest oferta sprzedaży akcji przez dotychczasowych akcjonariuszy o wartości 14,7-19,6 mln zł. W ofercie publicznej oraz późniejszym procesie wprowadzenia akcji do obrotu na NewConnect Spółkę wspiera Grupa Kapitałowa INC. Debiut na giełdzie planowany jest jeszcze w tym roku.

Autor poleca również:

Zobacz inne, najczęściej szukane dzisiaj frazy: lotos notowania | george soros | orlen cena akcji | kurs pkp cargo | blik co to | lpp akcje | pko akcje |


Jesteśmy w Google News. Szukaj to co ważne i bądź na bieżąco z rynkiem! Obserwuj nas

Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here