Naga Markets



Zapraszamy na Business meets Gamedev by Movie Games – unikalną konferencję on-line dla inwestorów poświęconą praktycznym aspektom inwestowania w spółki gamingowe. Transmisja rozpoczęła się w czwartek, 17 grudnia 2020 r., o godz. 10:00 i potrwa 6 godzin.

  • Rozpoczęła się konferencja dla inwestorów poświęconą praktycznym aspektom inwestowania w spółki gamingowe
  • Inwestowanie w wartość w spółkach gamingowych.
  • Praktyczne aspekty inwestowania w spółki gamingowe.
  • Przyszłość polskiej branży gamingowej.

Te artykuły również Cię zainteresują




Czy wishlista jest wyznacznikiem dobrej sprzedaży gry?

Mateusz Wcześniak prezes Movie Games skomentował, na co jego zdaniem trzeba w pierwszej kolejności zwracać uwagę, przy sprawdzaniu czy dany tytuł będzie się dobrze sprzedawał, może zostać dobrze przyjęty przez graczy:

“Kiedy ja czuję się komfortowo, a kiedy czuję lekki dyskomfort? Mamy dwie zmienne, które są wydawać by się mogło najważniejsze: poziom wishlisty i budżet. Co z tego, że gra będzie miała wysoką wishlistę, skoro produkcja ma również wysoki budżet. Musimy zawsze wiedzieć, ile kosztuje nas jeden zapis na wishlistę. Podobnie sytuacja ma się w odniesieniu reklam, w przypadku zakupu reklamy w adwords czy na facebooku interesuje nas to, żeby były one jak najbardziej efektywne. 

Bardzo istotny jest wzrost wishlisty w ostatnim etapie, stąd spółka udostępnia jeszcze przed premierą prologi. Algorytm Steama preferuje świeższą wishlistę. Jeśli ta jest bardzo duża, jednak budowana przez długi okres, niekoniecznie musi się to później przekładać na spektakularny sukces.”

To także może Cię zainteresować: Fundusze shortują CD Projekt! Cyberpunk 2077 pogrąży CDR?

Część producentów gier wycofuje się z wspierania i promowania community, czy słusznie?

Podczas pierwszej części konferencji meets Gamedev, Albert longterm Rokicki był nieco zdziwiony, kiedy usłyszał wypowiedź Mateusza Wcześniaka z Movie Games w której ten powiedział, że część studiów wycofuje się z wspierania swojej społeczności.

Jego zdaniem, na przykładzie niedawnego sukcesu gry Green Hell od CreepyJar, sukces polegał na komunikacji studia z community, nie tylko early access był istotny, budowa grupy kilku, czy w przypadku większych produkcji kilkuset tysięcznej grupy fanów, można stać się właściwe darmową rzeszą testerów, sprawdzających grę i próbujących informować spółkę o bugach (niewielkich błędach w rozgrywce).

Autor poleca również:



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Obejrzyj również:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here