Naga Markets



RED Dev Studio: Wejście na giełdę otworzyło drzwi do dwóch dużych, nowych projektów
RED Dev Studio: Wejście na giełdę otworzyło drzwi do dwóch dużych, nowych projektów

We wrześniu 2019 roku spółka gamingowa RED Dev Studio debiutowała na rynku NewConnect, po zaledwie trzech latach od zawiązania struktury przedsiębiorstwa i wydania pierwszych produktów. W swojej działalności podmiot skupia się na produkcji gier wideo kierowanej na komputery stacjonarne oraz urządzenia mobilne. Jak przyznaje prezes zarządu, Wojciech Sypko, debiut na NewConnect otworzył przed studiem nowe możliwości, pozwolił wejść do wyższej ligi negocjacyjnym i rozpocząć dwa nowe, duże projekty, których szczegółów jak na razie nie zdrada. Więcej o planach wydawniczych, podsumowaniu debiutu i współpracy z Ultimate Games w rozmowie z Agnieszką Zarębą z Comparic24.tv.


NewConnect zapewnia RED Dev Studio wiarygodność

26 września 2019 roku podczas pierwszego dnia notowań akcje spółki RED Dev Studio otwierały sesję tuż nad poziomem 2 zł i chociaż na początku stycznia wyceniane są poniżej 1 zł, to prezes Sypko bardzo pozytywnie wypowiada się na temat kilkumiesięcznej przygody z GPW i małym parkietem NewConnect. Jego zdaniem giełda zapewnia studiu większą wiarygodność, pozwalając prowadzić rozmowy ze zdecydowanie większymi, potencjalnymi partnerami.

Pod koniec minionego roku podmiot przedstawił kilka komunikatów dotyczących między innymi premiery gry Down to Hell na konsolę Nintento Switch oraz wstępnych wyników sprzedażowych. W przeciągu pierwszych trzech dni od rozpoczęcia dystrybucji tytułu ten został sprzedany w liczbie ponad 1000 kopii.

Red Dev Studio S.A. prowadzi działalność na rynku gier wideo, skupiając się na produkcji gier na komputery stacjonarne oraz urządzenia mobilne. Emitent został założony w kwietniu 2016 r. przez Pana Wojciecha Sypko. Emitent jest producentem takich gier jak: Chicken Rider, Professor Madhouse oraz Powertris. Spółka współpracuje z 12 osobami, które tworzą 2 zespoły deweloperskie, skupia młodych i ambitnych pasjonatów elektronicznej rozrywki, którzy mają już za sobą pierwsze doświadczenia w produkcji gier. Prace nad grami prowadzone są w biurze zlokalizowanym w Olsztynie.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here