Naga Markets



QubicGamesQubicGames podpisał z ALL IN! Games umowę współpracy wydawniczej w ramach której, spółka wesprze ALL IN! Games w promocji i dystrybucji 4 gier na konsoli Nintendo Switch w Ameryce Północnej, Europie i Japonii w okresie od 1 listopada 2020 roku do 31 stycznia 2021 roku. Spółki również przeprowadzą wspólne kampanie promocyjne w Ameryce, Europie i Japonii.

QubicGames podpisał z ALL IN! Games umowę współpracy wydawniczej

W zamian za świadczone usługi, QubicGames otrzyma wynagrodzenie w postaci części przychodów netto uzyskanych przez ALL IN! Games ze sprzedaży gier na konsoli Nintendo Switch w okresie obowiązywania umowy, tj. do końca stycznia 2021. QubicGames wspomoże dystrybucję i promocję tytułów Tools Up!, Metamorphosis, Little Racer oraz Red Wings: Aces of the Sky. W tym czasie spółki przeprowadzą wspólnie 3 kampanie promocyjne, które mają za zadanie zwielokrotnienie zysków.

Te artykuły również Cię zainteresują

– Wraz z ALL IN! Games będziemy realizować trzy kampanie w Ameryce, Europie i Australii: Black Friday the 13th, Christmas is a Party i New Year Sale oraz kampanie świąteczno-noworoczną w Japonii. Warunki umowy są dla obu stron korzystne i liczymy, że współpraca okaże się dużym sukcesem i będzie kontynuowana w przyszłości. – opowiada Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames. – W naszej ocenie gry ALL IN! Games mają bardzo duży potencjał sprzedażowy na konsoli Nintendo Switch i QubicGames zrobi wszystko, żeby pomóc ten potencjał urzeczywistnić.

Postawiliśmy na najbardziej doświadczonego w Polsce wydawcę gier na konsolę Nintendo Switch, dlatego liczymy na dobre wyniki sprzedażowe. Tools Up!, Metamorphosis, Little Racer oraz Red Wings: Aces of the Sky bardzo dobrze wpisują się w specyfikę konsoli Nintendo Switch – dodaje Piotr Żygadło, Prezes Zarządu ALL IN! Games.

QubicGames zaczyna powoli ujawniać swoje plany w czwartym kwartale tego roku. W sobotę zadebiutowała gra Eyes: the Horror Game, która była prezentem spółki na Halloween dla graczy. Dwie kolejne gry zadebiutują na konsoli Nintendo Switch już 13. listopada, wraz z rozpoczęciem promocji QubicGames i ALL IN! Games – Black Friday the 13th. Będą to Zombie Blast Crew (autorstwa Vivid Games) oraz Stencil Art (autorstwa Digital Melody). Oba tytuły będą dostępne na terenie Ameryki Północnej, Europy i Australii, a ich ceny wyniosą odpowiednio 9,99 EUR/USD oraz 3,99 EUR/USD.

Spółka kontynuuje również ekspansję na rynek japoński. Wśród gier, które zadebiutują jeszcze w tym roku w Kraju Kwitnącej Wiśni znajdzie się największa dotychczasowa premiera QubicGames – Dex. Cyberpunkowa gra spotkała się z ciepłym przyjęciem na Nintendo Switch w lipcu, kiedy została wydana na terenie Ameryki Północnej, Europy i Australii. Cena gry w Japonii została ustalona na poziomie 2.000 JPY. Przedsprzedaż Dex w Japonii rozpocznie się 12 listopada, a premiera będzie 19 listopada.

– Wybierając datę premiery gry Dex w Japonii, bardzo chcieliśmy ją wydać w dniu premiery Cyberpunk 2077 – 19 listopada, niestety nie udało nam się – żartuje Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames. – W naszej ocenie gra Dex ma ogromny potencjał na konsoli Nintendo Switch w Japonii i będzie tam dostępna na premierze w dość dużej przecenie, tak jak i w pozostałych regionach w ramach promocji Black Friday the 13th.

W najbliższych dniach spółka przekaże też dokładne informacje o grach, które zadebiutują w okresie świątecznym i noworocznym oraz opublikuje na stronie internetowej aktualny plan wydawniczy Spółki, który będzie aktualizowany przynajmniej raz w miesiącu. Zarząd spółki, nie chcąc nadużywać systemu informacyjnego ESPI, postanowił ograniczyć ilość publikowanych raportów nt. premier wydawanych gier, a dokładny plan wydawniczy będzie dostępny na oficjalnej stronie QubicGames nie później niż 13 listopada 2020 roku.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

Poprzedni artykułRynki grają pod wygraną Bidena, złoty wyraźnie umacnia się do głównych walut
Następny artykułBerg Holding: Farma F4 zbuduje 5 farm fotowoltaicznych o mocy 1 MW każda
Krzysztof Kamiński redaktor Comparic.pl
Wiedzę z zakresu inwestowania oraz produktów finansowych zgłębiał na studiach ekonomicznych, a jej praktyczne zastosowanie zdobywał na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestnik obrotu na największych rynkach giełdowych świata – NYSE, NASDAQ i LSE. Specjalista rynku kontraktów terminowych na surowce, głównie ropy WTI oraz złota. Autor strategii Wide View Strategy (WiViSt), którą doskonalił zgodnie z maksymą „Tnij szybko straty, pozwól zyskom rosnąć”. Zwolennik analizy technicznej. Sukces w inwestycjach zapewnia mu chłodne podejście do analizy wykresów połączone z konsekwencją i żelaznymi zasadami zarządzania kapitałem. W trakcie swej kariery na rynkach finansowych dzielił się swoim doświadczeniem z inwestorami jednego z największych brokerów Forex na świecie. Redaktor telewizji internetowej Comparic24.tv, odpowiedzialny za prowadzenie programów informacyjnych oraz poświęconych tematyce szeroko pojętego tradingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here