Przychody ze sprzedaży gry “Dex” w wersji cyfrowej uzyskane w przedsprzedaży oraz pierwszych trzech tygodniach sprzedaży przekroczyły łączne poniesione koszty wydania oraz marketingu gry na platformę Nintendo Switch oraz sumę wypłaconego minimum gwarancyjnego dla dewelopera gry, podał QubicGames.
QubicGames: Przychody ze sprzedaży gry “Dex” przekroczyły łączne poniesione koszty wydania oraz marketingu
“Jednocześnie przychody wygenerowane przez grę do dnia niniejszego raportu w pełni pokryły zwrot nakładów inwestycyjnych współwydawcy gry, spółki Sonka S.A., które zgodnie z umową zawartą przez emitenta ze spółką Sonka S.A. jako pierwsze są recoupowane z przychodów z gry” – czytamy w komunikacie.
Dalsze przychody z gry, po potrąceniu prowizji Nintendo, będą należne w proporcji 50% QubicGames oraz 50% łącznie – deweloperowi gry, Dreadlocks, i współwydawcy.
“Niezależnie od sprzedaży cyfrowej gry prowadzona jest przedsprzedaż limitowanej wersji pudełkowej gry przez wydawcę – Red Art Games. Sprzedaż tej wersji dodatkowo zwiększy zyskowność osiągniętą ze sprzedaży gry” – czytamy dalej.
QubicGames podał też, że premiera japońskiej wersji gry została przeniesiona na październik 2020 r. Spółka planuje wspólną japońską premierę gry “Dex” wraz z drugim cyberpunkowym tytułem “Akane”.
QubicGames jest studiem deweloperskim, które zostało założone w 2004 r. Do 2012 r. spółka realizowała głównie gry na konsole Nintendo, a od 2014 r. zajmuje się także produkcjami na platformy iOS/Android, Sony PS4 i PS Vita, a także komputery PC/Mac. Spółka jest notowana na NewConnect od 2016 r.