Naga Markets



Canal+ Polska, wiodący dostawca płatnej telewizji z segmentu premium w Polsce, opublikował prospekt i rozpoczyna pierwszą ofertę publiczną akcji. W ramach oferty, akcjonariusze sprzedający oferują do 21 617 600 akcji oferowanych spółki (serii B), stanowiących nie więcej niż około 49% kapitału zakładowego spółki.

Canal+ wchodzi na giełdę. Zapisy od inwestorów indywidualnych przyjmowane będą do 9 listopada

Jak wynika z danych udostępnionych przez spółkę, termin przyjmowania zapisów od inwestorów indywidualnych rozpoczął się 4 listopada i będzie trwał do 9 listopada. Cena maksymalna jednej akcji to 60 złotych, a maksymalny zapis wynosi 200 tys. akcji (minimalny 100 akcji).

Te artykuły również Cię zainteresują

Harmonogram Oferty Publicznej

  • 3-9 listopada 2020 r. – Proces budowania księgi popytu wśród Inwestorów Instytucjonalnych
  • 4-9 listopada 2020 r. (do godz. 23.59) – Przyjmowanie zapisów od Inwestorów Indywidualnych
  • 10 listopada 2020 r. (do godz. 9.00)  – Ustalenie ostatecznej liczby Akcji Oferowanych w ramach Oferty, ostatecznej liczby Akcji Oferowanych poszczególnym kategoriom inwestorów oraz Ostatecznej Ceny Akcji Oferowanych dla Inwestorów Indywidualnych i Ostatecznej Ceny Akcji Oferowanych dla Inwestorów Instytucjonalnych.
  • 10-13 listopada 2020 r. – Przyjmowanie zapisów od Inwestorów Instytucjonalnych
  • Do 17 listopada 2020 r. – Przydział Akcji Oferowanych
  • Około 17 listopada 2020 r. – Zapisanie akcji na rachunkach papierów wartościowych inwestorów indywidualnych
  • Około 23 listopada 2020 r. – Zakładany pierwszy dzień notowania na GPW

Zapisy od inwestorów indywidualnych przyjmowane są przez domy maklerskie, m.in. przez Noble Securities. Szczegóły oferty publicznej można znaleźć na stronie spółki.


CANAL+ Polska jest wiodącym dostawcą płatnej telewizji z segmentu premium i drugim największym dystrybutorem pakietów płatnej telewizji w Polsce z udziałem w rynku na poziomie 21% (według Raportu ADL; dane na dzień 31 grudnia 2019 r.) obsługującym na dzień 30 czerwca 2020 r. około 2,7 mln abonentów we wszystkich liniach biznesowych.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here