Naga Markets



wittchenSkonsolidowane przychody ze sprzedaży Wittchena wyniosły 32,8 mln zł w II kw. 2020 r. i były niższe o 41% w skali roku, poinformowała spółka.

Wittchen podsumowuje swoje wyniki z drugiego kwartału

Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 30,7 mln zł w II kw., zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 1,7 mln zł i były odpowiednio niższe o 38% r/r i niższe o 71% r/r, podano w komunikacie.

W całej I poł. 2020 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wittchena wyniosły 77,6 mln zł i były niższe o 27% w skali roku, poinformowała także spółka.

Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 70,2 mln zł w I poł., zaś ze sprzedaży w segmencie B2B wyniosły 6,4 mln zł i były odpowiednio niższe o 26% r/r i niższe o 44% r/r.

Te artykuły również Cię zainteresują

Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną, zaś segment B2B obejmuje sprzedaż krajową oraz sprzedaż eksportową do firm i klientów korporacyjnych, wyjaśnia spółka.

Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na GPW od 2015 r.



Conotoxia

Dołącz do dyskusji logując się za pomocą Facebook

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here