Naga Markets



Przeglądarka Brave (logotyp po lewej) oraz Basic Attention Token tworzą wspólny ekosystem.

Twórcy przeglądarki internetowej Brave wprowadzili do swojej branży nowe standardy, które można powiedzieć wywracają do góry nogami dotychczasowy porządek. Do tej pory użytkownicy popularnych przeglądarek takich jak Chrome wypuszczona przez Google czy Firefox byli dostarczycielami cennych danych udostępnianych za duże pieniądze reklamodawcom, kosztem prywatności użytkowników. Brave nie tylko umożliwia im blokowanie niechcianych reklam, lecz w przypadku ich włączenia, płaci za ich oglądanie. Ponadto wynagrodzenie otrzymują także twórcy treści w internecie.  Nic więc dziwnego, że liczba osób korzystających z Brave dobiła już do 8 milionów.


Wraz z liczbą użytkowników rosną też inne statystyki dot. przeglądarki Brave

Za rosnącą bazą użytkowników przeglądarki, idą także inne statystyki. Współczynnik klikalności dla wyświetlanych na niej reklam wynosi aż 14%, co jest wynikiem średnio o siedem razy wyższym od przeciętnych osiągów w branży. Do tej pory kampanie reklamowe na Brave przeprowadziło już ponad 400 marek. Ze szczególnie dynamicznym wzrostem liczby użytkowników przeglądarki mamy do czynienia w Japonii, gdzie jest ona najpopularniejszą tego typu aplikacją w sklepie Google Play w tym kraju. Brave pobiło dotychczasowych liderów w tej branży takich jak Firefox, Opera i Chrome.


Tanie i szybkie wpłaty EUR. Księgowanie max, do 3h! To możliwe dzięki ofercie CoinDeal!  Sprawdź!.


Dynamicznie wzrasta także liczba twórców treści w internecie uczestniczących w programie weryfikowanych publikacji Brave, dzięki czemu mogą otrzymywać napiwki od odbiorców w postaci powiązanej z przeglądarką kryptowaluty Basic Attention Token (BAT). Na dzień dzisiejszy jest ich prawie 300 tys. W ujęciu statystycznym, liczba youtuberów zarejestrowanych we wspomnianych programie od stycznia wzrosła aż o 1000%, zaś w przypadku twórców treści na Twitterze wzrost ten wyniósł 1590%.

Brave stawia na transparentność

Przeglądarka mocno stawia na transparentność, co znajduje odzwierciedlenie m.in. w uruchomieniu specjalnej strony internetowej, na której wyświetla się liczba kampanii reklamowych, liczba twórców treści, a także ilość BAT wykupionych przez Brave. Reklamodawcy mogą dokonywać płatności w BAT lub w USD. Twórcy przeglądarki dokonują co jakiś czas zakupu tej kryptowaluty na wolnym rynku za pozyskane od reklamodawców dolary, po to by płacić nią odbiorcom reklam za ich oglądanie. Wiadomo, że aż 70% przychodów zarobionych przez przeglądarkę trafia na ten cel.

Do śledzenia transparentności na Brave służy specjalna strona. Źródło: brave.com

Pod koniec sierpnia, Brave ogłosiło też plany rozwoju nowego portfela na kryptowaluty, który ma obsługiwać tokeny oparte na Ethereum (ETH), w tym tokeny BAT. Wszystkie transakcje zachodzące za pomocą portfeli muszą jednak spełnić wymogi związane z KYC jakie stawia firma Uphold, która obsługuje portfel BAT.



tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here