Prefa Group S.A., będąca dynamicznie rozwijającym się deweloperem oraz producentem prefabrykowanych materiałów konstrukcyjnych, konsekwentnie realizuje obraną strategię wzrostu. W rozmowie na łamach telewizji Comparic24.TV Jacek Grobel, Dyrektor Zarządzający agencji relacji inwestorskich relacjerynku.pl poruszył z Jakubem Suchankiem, Prezesem Zarządu Prefa Group S.A. najważniejsze kwestie dotyczące obecnej sytuacji oraz perspektyw dalszego rozwoju Spółki.
- Prefa Group S.A. konsekwentnie realizuje strategię wzrostu, pracując nad zwiększeniem swoich mocy produkcyjnych
- Spółka szybko dostosowuje się do zmian na rynku nieruchomości, zwiększając swoją ekspozycję na klientów instytucjonalnych
- Firma konsekwentnie realizuje wszystkie swoje projekty, stawiając sobie za cel pozycję lidera
- Więcej podobnych i ciekawych artykułów znajdziesz na stronie głównej Comparic.pl
Prefa Group S.A. pracuje nad zwiększeniem mocy produkcyjnych
Prefa Group S.A. stale poszerza swoją ofertę produkcyjną elementów betonowych i żelbetowych, dedykowanych dla sektora budowlanego. Spółka nie osiada na laurach i mimo iż dysponuje wysoce wykwalifikowaną kadrą pracowników, specjalistyczną technologią oraz 20 letnim doświadczeniem na rynku prefabrykacji, tak obecnie pracuje nad zwiększeniem mocy produkcyjnej poprzez budowę drugiego zakładu produkcyjnego w Komornikach na terenie gminy Kleszczewo oraz importuje linię produkcyjną z Irlandii.
– Jesteśmy obecnie na etapie zakupu linii produkcyjnej z Irlandii, przeznaczonej do prefabrykacji wielkogabarytowych elementów konstrukcyjnych, która posłuży nie tylko do realizacji projektów w obrębie, ale także pozwoli na realizację zamówień zewnętrznych w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, bądź materiałów z montażem. Ponadto trwają prace projektowe związane z budową hali produkcyjnej w Komornikach na terenie gminy Kleszczewo, a sama budowa powinna ruszyć do końca tego roku – wyjaśnił Jakub Suchanek, prezes Zarządu Prefa Group S.A.
Prefa Group dostrzega dynamiczne zmiany na rynku nieruchomości, dlatego dostosowuje swoją ekspozycję na klienta docelowego. Przez lata podstawowym odbiorcą rozwiązań firmy był klient indywidualny, które swoje finansowanie opierał głównie o kredyty bankowe. Obecnie coraz wyższe stopy procentowe prowadzą do wzrostu znaczenia instytucji, skupujących nieruchomości pod przyszły wynajem.
– Zmiana w obszarze klienta docelowego z odbiorcy indywidualnego na instytucjonalnego jest naturalnym etapem rozwoju każdego dewelopera, chcącego wyjść poza dotychczasową skalę działalności – wyjaśnił Jakub Suchanek.
Odpowiedzią Spółki na zmieniające się uwarunkowania rynkowe są przede wszystkim realizowane projekty deweloperskie. Flagową inwestycją spółki jest budynek o nazwie Perła Łazarza zlokalizowany w centrum Poznania. Prace na projektem trwają od grudnia 2021 r. a spodziewany termin zakończenia inwestycji to grudzień 2024 r.
– Przed nami wiele projektów deweloperskich zarówno tych, które są już w realizacji, jak i tych, do których się dopiero przygotowujemy. Notujemy bardzo szybki postęp prac, dlatego przewidujemy, że monetyzacja naszych projektów będzie się stopniowo zwiększać wraz z coraz dłuższym funkcjonowaniem spółki na rynku – dodał Prezes Zarządu Prefa Group S.A.
Prefa Group S.A. stawia sobie ambitne cele i pomimo trudnej sytuacji na rynku nieruchomości nie przestaje realizować żadnych projektów. Zawirowania działają na Spółkę mobilizująco, dając jej możliwość wkroczenia do grona rynkowych liderów, podczas gdy część deweloperów wstrzymała swoje prace w związku z obawami o czynniki makroekonomiczne i geopolityczne.
Autor poleca również:
- Cezary Graf widzi euro, dolara i franka po 5 zł oraz posiedzenie RPP „na dniach”
- Dlaczego euro osiągnęło parytet z dolarem i co dalej ze wspólną walutą
- Kurs USD/JPY zmierza w kierunku bariery 140,00. Dolar czeka na pretekst?
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł. Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google. Obserwuj nas >> |