Naga Markets


dzwonek gpw gieła papierów wartościowychPrzegląd informacji z GPW to cykl artykułów, w którym przyglądamy się najważniejszym informacjom z polskiego rynku akcji. Skupiamy się przede wszystkim na komunikatach opublikowanych po zakończeniu poprzedniej sesji. Wpisy są zamieszczane wczesnym rankiem, żeby każdy mógł być na bieżąco jeszcze przed rozpoczęciem sesji.

LPP publikuje wstępne skonsolidowane dane finansowe za IV kwartał 2018 roku

LPP jest firmą zajmującą się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce i za granicą (kraje Europy Centralnej, Wschodniej, Zachodniej, Bałkany i Bliski Wschód). Jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm odzieżowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Kluczowym strategii jest koncentracja działalności na projektowaniu, dystrybucji oraz kreowaniu własnych marek. Marki oferowane przez LPP różnią się między sobą grupami docelowymi. Oferuje ubrania dla dzieci (marka RE Kids, część marki RESERVED), nastolatków (Cropp, House, SiNSAY) oraz osób dorosłych (MOHITO, RESERVED i Tallinder). Kapitalizacja Spółki jest na poziomie 14,54 mld PLN.

Zarząd LPP przekazuje do publicznej wiadomości wstępne wybrane skonsolidowane dane finansowe Grupy Kapitałowej LPP SA za IV kwartał 2018 roku:

  • Przychody ze sprzedaży: 2.366 mln PLN (wzrost o 10% r/r),
  • Zysk brutto na sprzedaży: 1.415 mln PLN (wzrost o 13% r/r),
  • Koszty operacyjne: 940 mln PLN (wzrost o 9% r/r),
  • Zysk na działalności operacyjnej (EBIT): 420 mln PLN (wzrost o 12% r/r),
  • Przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych LFL (w walutach lokalnych) w IV kwartale 2018 roku wzrosły o 2,3%.

Dane narastająco za 4 kwartały 2018 roku:

  • Przychody ze sprzedaży: 8.040 mln PLN (wzrost o 14% r/r),
  • Zysk brutto na sprzedaży: 4.396 mln PLN (wzrost o 18% r/r),
  • Koszty operacyjne: 3.551 mln PLN (wzrost o 15% r/r),
  • Zysk na działalności operacyjnej (EBIT): 743 mln PLN (wzrost o 28% r/r),
  • Przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych LFL (w walutach lokalnych) w 2018 roku wzrosły o 7,2%,
  • Powierzchnia handlowa na dzień 31 grudnia 2018 roku wyniosła 1.091 tys. m2 (wzrost o 9% r/r).

Spółka informuje, że przedstawione dane finansowe są szacunkowe i mogą różnić się od ostatecznego wyniku finansowego GK LPP za 2018 rok, który będzie podlegać badaniu przez biegłego rewidenta. Szczegółowy raport finansowy za 2018 rok zostanie opublikowany w dniu 11 kwietnia 2019 roku.


Inwestuj w akcje na GPW z prowizją 0,2% min. 2,99 PLN oraz w akcje zagraniczne z prowizją 0,12% min. 4,99 USD/EUR. Sprawdź konto demo oraz konto rzeczywiste w XTB.
wykres LPP D1 3.01.2019
LPP D1, źródło: xStation

CD Projekt publikuje terminy raportów okresowych w 2019 roku

Grupa Kapitałowa CD Projekt działa w dynamicznie rozwijającej się branży elektronicznej rozrywki – gier wideo. Tworzy najwyższej jakości innowacyjną rozrywkę i jednocześnie, poprzez własną platformę cyfrowej dystrybucji, dostarcza graczom na całym świecie szeroki wybór tytułów dostępnych bez kłopotliwych cyfrowych zabezpieczeń – DRMu. Biznes opiera się na dwóch silnych fundamentach – produkcji gier w ramach studia deweloperskiego CD Projekt RED oraz globalnej cyfrowej dystrybucji realizowanej przez serwis GOG.com. Studio CD Projekt RED jest znane na świecie jako twórcy trylogii gier o Wiedźminie, postaci wzorowanej na bohaterze sagi Andrzeja Sapkowskiego. Kapitalizacja Grupy wynosi 14,51 mld PLN.

Zarząd CD Projekt podaje do publicznej wiadomości terminy przekazywania raportów okresowych w 2019 roku:

  1. Raport okresowy za rok 2018:
  • Jednostkowy oraz skonsolidowany raport roczny za rok 2018 – 21 marca 2019 r.
  1. Raporty okresowe za rok 2019:
  • Skonsolidowany raport kwartalny za I kwartał 2019 – 23 maja 2019 r.
  • Skonsolidowany raport półroczny za I półrocze 2019 – 29 sierpnia 2019 r.
  • Skonsolidowany raport kwartalny za III kwartał 2019 – 21 listopada 2019 r.
wykres cdr cd projekt D1 3.01.2019
CD Projekt D1, źródło: xStation

Raport miesięczny CCC

CCC jest największą detaliczną spółką obuwniczą w Europie Środkowej i największym producentem obuwia w Europie. Grupa CCC na koniec 2015 roku posiadała 773 salony w 16 krajach, o łącznej powierzchni sprzedaży 371,5 tys. m2. Liczba pracowników w Spółce w Polsce wynosi 6 000, zaś w całej Grupie Kapitałowej ponad 10 000. Kapitalizacja Spółki wynosi 8,07 mld PLN.

Zarząd CCC S.A. informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży za grudzień 2018 wyniosły 572,3 mln PLN i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 22%.

Przychody za okres styczeń – grudzień wyniosły 4936,6 mln PLN i były wyższe o 18% w stosunku do roku 2017.

Przychody ze sprzedaży detalicznej za grudzień 2018 wyniosły ponad 463,1 mln PLN (w tym 5,2 mln PLN – eobuwie.pl i 46,7 mln PLN KVAG) i były wyższe od osiągniętych w grudniu 2017 o 20%. W okresie styczeń – grudzień wyniosły około 3861,4 mln PLN (w tym 29,3 mln PLN – eobuwie.pl i 295,9 mln PLN KVAG) i były wyższe o 14% w stosunku do roku 2017.

Przychody w kanale internetowym za grudzień 2018 wyniosły 102,9 mln PLN (w tym 1,0 mln PLN KVAG i 1,3 mln PLN DeeZee) i były wyższe o 65% od osiągniętych w grudniu 2017. W okresie styczeń – grudzień wyniosły 970,4 mln PLN (w tym 13,8 mln PLN KVAG i 4,5 mln PLN DeeZee) i były wyższe o 60% w stosunku do roku 2017.

wykres CCC D1 3.01.2019
CCC D1, źródło: xStation


tokeneo

Zostaw komentarz logując się za pomocą Facebook

To również Cię zainteresuje - Comparic24.tv

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here